Άλλο ένα προσβλητικό σχόλιο για την ανατροφή του παιδιού της δέχθηκε η Ιωάννα Τούνη στα social media.
Η influencer μοιράστηκε δημόσια την κακόβουλη αναφορά.
Το σχόλιο που εκνεύρισε την Ιωάννα Τούνη έγραφε: «Κρίμα στο παιδάκι που μεγαλώνει, δεν φταίει σε τίποτα». Σε απάντησή της, η instagrammer δεν έκρυψε την αγανάκτησή της με την ίδια να απαντά δημόσια.
Διαβάστε επίσης: Εκνευρισμένη η Ιωάννα Τούνη με ερώτηση που δέχτηκε για το σώμα της: «Ρε πάμε καλά;»
Στη λεζάντα του βίντεο που ανάρτησε η Ιωάννα Τούνη, έγραψε: «Ωραίοι οι δικαστές του πληκτρολογίου. Το παιδάκι μου παίρνει μόνο αγάπη και ενδιαφέρον και είμαι βέβαιη πως θα έχει βασική αντίληψη να αναγνωρίσει το πόσο παρούσα, δοτική, πειθαρχημένη και δουλευταρού είναι η μαμά του. Και κυρίως θα έχει βασικές αρχές και ενσυναίσθηση να μην μπαίνει να αφήνει σχόλια με προσβολές, βρισιές και κακίες - πόσω μάλλον σε ανθρώπους που δεν του έκαναν τίποτα! Άντε λίγο με την τοξικότητα εδώ μέσα».
Σημειώνεται ότι δεν είναι η πρώτη φορά, που η Τούνη δέχεται από αγνώστους κριτική όσον αφορά την προσωπική της ζωή.