Στην αποκάλυψη ότι ήρθε αντιμέτωπη με την κατάθλιψη λόγω της αναγνωρισιμότητας στα πρώτα χρόνια της τηλεοπτικής της παρουσίας, προχώρησε η Εβελίνα Παπούλια.
Στην πρόσφατη συνέντευξη της στη διαδικτυακή εκπομπή του Παντελή Τουτουντζή «Make Up Stories»: «Πέρασα κατάθλιψη από το κύμα της αναγνωρισιμότητας. Εντάξει, δεν ήταν τότε έτσι όπως είναι τώρα τα πράγματα. Δεν ήξερα που πάνε τα τέσσερα. Έλεγα… τι έχουν πάθει όλοι αυτοί μαζί μου; Γιατί συμβαίνει αυτό;».
Όσον αφορά στην επιθυμία της να γίνει μητέρα, διευκρίνισε ότι ήταν απολύτως συνειδητή: «Η απόφαση να αποκτήσω την Αφροδίτη ήταν εντελώς συνειδητή. Έμεινα έγκυος και είπα ''εννοείται πως το κρατάω'' αν και όλοι μου έλεγαν ''τι; Θα πας να καταστρέψεις την καριέρα σου;'' και κάτι τέτοια. Εγώ, όμως, είπα… όχι, πάμε».
Σχετικά με το διαζύγιό της από τον πρώην σύζυγό της και πάτερα της κόρη της, η ηθοποιός εξήγησε ότι δεν επρόκειτο για μια δύσκολη απόφαση. «Στα δύο χρόνια χώρισα αλλά δεν με δυσκόλεψε καθόλου αυτό. Συνειδητή απόφαση γιατί ήμασταν σε μια φάση με τον Γιώργο που δεν το βλέπαμε να προχωράει οπότε το τελειώσαμε νωρίς έτσι ώστε να μην υπάρχουν και οι ανάλογες μνήμες στο παιδί», επισήμανε.
Πηγή: protothema.gr/ Φωτογραφία: NDPPHOTO