Ο Θοδωρής Μαραντίνης έστειλε ένα μήνυμα με αφορμή τις γιορτινές ημέρες του Πάσχα και την Ανάσταση.
Ο τραγουδιστής προχώρησε την Κυριακή του Πάσχα 20 Απριλίου σε μία δημοσίευση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram.
Σε ανάρτηση του έγραψε: «Χριστός Ανέστη !!! Με αγάπη, πολλή αγάπη και καθόλου τοξικότητα και εγωισμό... Μόνο αγάπη!»
Δείτε την ανάρτησή του