Ξεσπά η μητέρα του 12χρονου παιδιού που έπεσε θύμα bullying και ξυλοδαρμού από πέντε συμμαθητές του στην Ελλάδα.
Το παιδί βρίσκεται σε κατάσταση σοκ και προσπαθεί να συνέλθει από τον εφιάλτη που έζησε.
Διαβάστε επίσης: Πέντε μαθητές χτύπησαν 12χρονο επειδή είπε στη δασκάλα ότι του έκαναν bullying
Η επίθεση διαπράχθηκε το μεσημέρι της περασμένης Παρασκευής σε δημοτικό σχολείο της Νέας Φιλαδέλφειας.
Μιλώντας στο porothema.gr η μητέρα του παιδιού κατήγγειλε πως αυτή δεν ήταν η πρώτη φορά που δέχεται επίθεση
Όπως κατήγγειλε, ο γιος της γίνεται συχνά δέκτης ρατσιστικών και υποτιμητικών σχολίων για την καταγωγή του όμως αυτή την φορά η παρέα των ανηλίκων ξεπέρασε κάθε όριο.
«Πήρα το παιδί μου από μια μαμά και μου έφερε το παιδί με σκισμένη μπλούζα, χτυπημένο στο λαιμό, στο σώμα, στο ισχίο και στη σπονδυλική στήλη. Είχε πάει να πιει νερό στη βρύση και δύο παιδιά τον χτύπησαν στο πρόσωπο. Το είπε στη δασκάλα, η δασκάλα τους έκανε παρατήρηση, ξαναπήγε να πιει νερό και εκεί τον χτύπησαν. Τα δύο από τα πέντε παιδιά έχουν πλησιάσει ξανά το γιο μου. Από ό,τι έχω καταλάβει όλο αυτό γίνεται επειδή είμαστε από ξένη χώρα. Του κάνουν πολλά προσβλητικά σχόλια, πολλές βρισιές. Και χθες έφεραν άλλους τρεις και τον χτύπησαν και οι πέντε. Το παιδί έχει τραύμα λίγο κάτω από το ισχίο, οι ιατροδικαστές μου είπαν ότι έχει και στη σπονδυλική στήλη, και στο χέρι», περιγράφει στο protothema.gr η μητέρα του θύματος η οποία πήγε στο Αστυνομικό Τμήμα και κατονόμασε τα πέντε παιδιά ως τους δράστες της άγριας επίθεσης.