Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
636

Ο Ντέιβιντ Σουίμερ, γνωστός ως Ross Geller από τα αγαπημένα «Φιλαράκια», αποκάλυψε σε συνέντευξή του ότι για χρόνια δεν άντεχε να ακούει το εμβληματικό τραγούδι της σειράς, «I'll Be There for You» των Rembrandts.

Σύμφωνα με τον ηθοποιό, την περίοδο που η σειρά βρισκόταν στο απόγειο της επιτυχίας της, το τραγούδι ακουγόταν παντού, γεγονός που σταδιακά τού προκάλεσε αρνητικά συναισθήματα.

«Για να είμαι ειλικρινής, υπήρξε μια περίοδος που και μόνο στο άκουσμα του τίτλου του τραγουδιού αναστέναζα... Ήταν απλά υπερβολικό», ανέφερε στο podcast «Making a Scene» των Ματ Λούκας και Ντέιβιντ Γουάλιαμς, σύμφωνα με τον Guardian.

«Το είχα ακούσει αμέτρητες φορές. Σε κάθε εκπομπή, talk show ή συνέντευξη που εμφανιζόμουν, αυτό ήταν το τραγούδι της υποδοχής. Οπότε η αντίδρασή μου σε αυτό δεν ήταν ακριβώς ενθουσιώδης», συμπλήρωσε.

Ο Σουίμερ μίλησε επίσης για τη δυσκολία του να προσαρμοστεί στη φήμη που του έφερε ο ρόλος.

«Η τελευταία φορά που κυκλοφόρησα ανώνυμα ήταν το 1994. Ο σκηνοθέτης μας, Τζιμ Μπάροουζ, πήγε όλο το καστ στο Λας Βέγκας λίγο πριν ξεκινήσει η σειρά. Καθώς περπατούσαμε στο καζίνο, μας είπε: "Θυμηθείτε αυτή τη στιγμή, γιατί είναι η τελευταία φορά που το κάνετε χωρίς να σας αναγνωρίζει κανείς"».

Ο ηθοποιός περιέγραψε την αλλαγή αυτή ως «τρομακτική».

«Μου πήρε πολύ χρόνο να συνηθίσω... Να σε ακολουθούν τρία αυτοκίνητα όπου κι αν πας, να παρακολουθούν το σπίτι σου. Η ιδιωτικότητα απλά έπαψε να υπάρχει», δήλωσε.

Παραδέχτηκε, μάλιστα, ότι δεν είχε ξαναδεί τη σειρά μετά το φινάλε της, μέχρι που η κόρη του την ανακάλυψε και άρχισε να τη βλέπει.

«Όταν η κόρη μου ήταν εννέα ετών, έπεσε πάνω στα "Φιλαράκια" και ξεκίνησε να τα παρακολουθεί. Καθώς ετοίμαζα το πρωινό, άκουγα τα γέλια της. Τότε η σχέση μου με τη σειρά και το τραγούδι άλλαξε εντελώς».

Με πληροφορίες από cnn.gr