Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
1

Θύμα άγριου ξυλοδαρμού έπεσε 17χρονος μαθητής σε προαύλιο σχολείου, στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης.

Όπως ανέφερε ο πατέρας του, ο 17χρονος νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο «Παπανικολάου» με κάταγμα στον ώμο, σπασμένη μύτη, μώλωπες και κάταγμα στον αυχένα. Κατά τον πατέρα, υπέστη bullying και κακοποίηση εν ώρα διαλείμματος στο σχολείο.

«Βγήκε στο διάλειμμα μαζί με φίλο του και κάποιος του μίλησε άσχημα, του είπε “είσαι”, δεν έδωσε σημασία και ξαφνικά τον φτύνει και εκεί ξεκίνησε μία συμπλοκή μαζί με άλλους δύο ενάντια του γιου μου», πρόσθεσε, μιλώντας στο Mega.

Οι μαθητές που ενεπλάκησαν στο περιστατικό, προέρχονται από δύο σχολεία, τα οποία συστεγάζονται, και όπως λέει ο διευθυντής του ενός σχολείου, όλα ξεκίνησαν για ένα περίεργο βλέμμα.

Υπενθυμίζεται πως για την υπόθεση συνελήφθησαν οι τρεις μαθητές και ένας εκ των γονέων του καθενός για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου και αναμένεται να οδηγηθούν στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης.

Πηγή:Έθνος