Ελλάδα: Η 34χρονη από την Πιερία καταδικάστηκε και οδηγήθηκε στη φυλακή για τη δολοφονία του συντρόφου της, ένα έγκλημα που συγκλόνισε την κοινή γνώμη. Σύμφωνα με την ομολογία της, έθαψε το θύμα στην αυλή του σπιτιού της και για πέντε μήνες προσπαθούσε να αποκρύψει την αλήθεια, υποδυόμενη ότι δεν γνώριζε τίποτα.
Το πρωί, ενώπιον εισαγγελέα και ανακρίτριας, αρνήθηκε την ύπαρξη συνεργού και ανέλαβε πλήρως την ευθύνη για τον θάνατο του Κώστα Σιαμήτρα, με τον οποίο είχε αποκτήσει ένα παιδί και κυοφορούσε το δεύτερο. Ισχυρίστηκε ότι ο σύντροφός της τραυματίστηκε θανάσιμα όταν έχασε την ισορροπία του και χτύπησε σε έπιπλο, και μέσα στον πανικό της, αποφάσισε να εξαφανίσει το πτώμα.
Σχετικά άρθρα:
- Έγκλημα η εξαφάνιση 58χρονου: Η σύντροφός του τον σκότωσε και τον έθαψε στην αυλή
- Δολοφονία 58χρονου: Οι αντιφάσεις, τα σοκαριστικά ευρήματα και η ζωγραφιά του παιδιού
- Δολοφονία 58χρονου: «Πιστεύουμε ότι υπήρχε συνεργός,» λέει ο δικηγόρος
Σύμφωνα με την ίδια, μετέφερε μόνη της το σώμα, το τύλιξε με χαλί, το έδεσε με σύρμα και το έθαψε στην αυλή, ενώ μετά τη δολοφονία έκανε χρήση ουσιών. Ωστόσο, οι συγγενείς του θύματος αμφισβητούν την εκδοχή της και ζητούν να διερευνηθεί το ενδεχόμενο ύπαρξης συνεργών.
Οι έρευνες της αστυνομίας αποκάλυψαν κηλίδες αίματος σε διάφορα σημεία του σπιτιού από τον Σεπτέμβριο του 2024, γεγονός που ενισχύει την υποψία ότι το έγκλημα είχε διαπραχθεί μήνες πριν από την αποκάλυψή του. Οι δικηγόροι των δύο πλευρών διατύπωσαν τις θέσεις τους, με την υπεράσπιση να επιμένει ότι η 34χρονη έδρασε μόνη, ενώ η οικογένεια του θύματος θεωρεί πως δεν έχει αποκαλυφθεί όλη η αλήθεια.
Η υπόθεση προκάλεσε σοκ και αποτροπιασμό, ιδιαίτερα λόγω της παρουσίας του ανήλικου παιδιού στο σπίτι, το οποίο, σύμφωνα με πληροφορίες, κατέθεσε στοιχεία μέσα από τις ζωγραφιές του. Μετά από πολύωρη απολογία, η 34χρονη κρίθηκε προφυλακιστέα και οδηγήθηκε στη φυλακή, ενώ οι έρευνες συνεχίζονται για να διαλευκανθούν όλες οι πτυχές της υπόθεσης.