Νεκρός είναι ο δράστης της διπλής ανθρωποκτονίας μέσα στο ξυλουργείο του, στους Γόννους της Λάρισας.
Ο άνδρας βρισκόταν μέσα στο ξυλουργείο του για περίπου τριάντα ώρες, μαζί με τους δύο άνδρες που σκότωσε, όταν γύρω στις 16:00 και ενώ οι διαπραγματεύσεις συνεχίζονταν, ο 60χρονος εξήλθε του εργαστηρίου πυροβολώντας στον αέρα με πολεμικό όπλο τύπου «KALASHNIKOV» που έφερε, ενήργησε πυροβολισμό κατά αστυνομικού της Ε.Κ.Α.Μ. και άμεσα με περίστροφο πιστόλι, που επίσης έφερε, έβαλε τέλος στη ζωή του.
Αστυνομικοί του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών ενεργούν έρευνες εντός του εργαστηρίου, ενώ προανάκριση διενεργείται από την Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Λάρισας.
Χθες έγινε η φονική συμπλοκή
Όπως έγινε γνωστό από τον δικηγόρο του Στέλιο Σούρλα που έσπευσε επί τόπου προκειμένου να τον πείσει να παραδοθεί, η φονική συμπλοκή έγινε χθες το πρωί. Ενα εικοσιτετράωρο αργότερα, περίπου στις 7.30 το πρωί σήμερα, ο δράστης τηλεφώνησε στην αστυνομία, είπε ότι είχε σκοτώσει δύο ανθρώπους και δήλωσε ότι ήθελε να παραδοθεί. Ωστόσο, όταν οι αστυνομικοί έφτασαν στο ξυλουργείο, ο δράστης είχε ταμπουρωθεί, έχοντας στα χέρια του όπλο και χειροβομβίδα.
Όπως έχει γίνει γνωστό ο δράστης είχε ποινικό παρελθόν που περιλαμβάνει και αδικήματα ενδοοικογενειακής βίας, ενώ ήταν πολιτευτής της Χρυσής Αυγής στη Λάρισα.
Όπως είπε στον δικηγόρο του, τα θύματά του, που είναι Ρομά από τη Μαγνησία, τον είχαν εξαπατήσει, καθώς αγόρασαν μηχανήματα από εκείνον, αξίας 32.000 ευρώ, του είχαν δώσει 2.000 ευρώ και είχαν υπογράψει συναλλαγματικές για το υπόλοιπο ποσό που αποδείχθηκαν χωρίς αντίκρυσμα. Χθες το πρωί, οι τρεις συναντήθηκαν στο ξυλουργείο του 60χρονου, ακολούθησε λογομαχία και συμπλοκή και εκείνος τους σκότωσε.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της κοινότητας Γόννων, Θωμάς Παπαδόντας είπε ότι ο δράστης κατά το παρελθόν είχε ακουστεί ότι είχε ζητήματα παραβατικής συμπεριφοράς, αλλά τον τελευταίο καιρό, αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας και είχε επικεντρωθεί να τα αντιμετωπίσει.
Πηγή: Πρώτο Θέμα