Ο Παγκύπριος Σύνδεσμος Μονογονιών καταγγέλλει την αιφνίδια αλλαγή στάσης του Υφυπουργείου Πρόνοιας στο ζήτημα της συμβίωσης ως λόγου αποκοπής του επιδόματος μονογονιού. Με ανακοίνωσή του αναφέρει ότι παρά τις προηγούμενες δεσμεύσεις και τις εξαγγελίες του Προέδρου της Δημοκρατίας τον Μάρτιο του 2024, εκπρόσωπος του Υφυπουργείου ξεκαθάρισε στην Επιτροπή Εργασίας της Βουλής ότι δεν προτίθεται να προωθήσει σχετική νομοθετική ρύθμιση.
Ο Σύνδεσμος κάνει λόγο για εμπαιγμό και κοροϊδία, υπογραμμίζοντας ότι η στάση αυτή έρχεται σε αντίθεση με τις εισηγήσεις των αρμόδιων επιτροπών και της Επιτρόπου Διοικήσεως. Παράλληλα, χαρακτηρίζει την πρόσφατη εγκύκλιο του Υφυπουργείου ως επικοινωνιακό τέχνασμα που επιβαρύνει τη διαδικασία χορήγησης του επιδόματος, αντί να επιλύει τις αδικίες.
Αυτούσια η σχετική ανακοίνωση: