Τον γύρο του διαδικτύου κάνει τις τελευταίες ώρες ένα περιστατικό βανδαλισμού που σημειώθηκε σε δρόμο της Αθήνας, με φόντο το παράνομο παρκάρισμα ενός αυτοκινήτου. Το περιστατικό αναδεικνύει και την κοινωνική διαμάχη γύρω από το παρκάρισμα σε θέσεις που προορίζονται για άτομα με αναπηρία, με αποτέλεσμα να προκαλέσει έντονες αντιδράσεις στην κοινή γνώμη.
Η ιστορία ξεκίνησε όταν οδηγός της Αθήνας αποφάσισε να σταθμεύσει το αυτοκίνητό του σε μια θέση που είναι αποκλειστικά για άτομα με αναπηρία. Το αποτέλεσμα ήταν να εξοργίσει αρκετούς περαστικούς, οι οποίοι δεν δίστασαν να προχωρήσουν σε πράξεις βανδαλισμού. Οι δράστες έγραψαν στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου φράσεις όπως «Είσαι γαϊδούρι» και «Είμαι Γάιδαρος και παρκάρω όπου γουστάρω», προφανώς εκφράζοντας την αγανάκτησή τους για την ανευθυνότητα του οδηγού.
Η φωτογραφία του βανδαλισμένου αυτοκινήτου δημοσιεύτηκε στην ομάδα «Είμαι Ελληναρας και παρκάρω όπου γουστάρω» στο Facebook, και μέσα σε λίγες ώρες συγκέντρωσε εκατοντάδες σχόλια και αντιδράσεις από χρήστες των κοινωνικών δικτύων. Αν και πολλοί επικρότησαν τη δράση των περαστικών, τονίζοντας την ανάγκη για σεβασμό στους ΑμεΑ, υπήρξαν και αρκετοί που αντέτειναν πως οι πράξεις βανδαλισμού δεν είναι αποδεκτές και ότι πρέπει να ακολουθηθούν άλλοι δρόμοι για την επίλυση του προβλήματος.
«Φθορά ξένης ιδιοκτησίας λέγεται αυτό, πιο γαϊδούρι είσαι εσύ που το έκανες αυτό. Πάρε τηλέφωνο την Τροχαία και άσε εκείνη να επιληφθεί όλα τα άλλα τα περιττά», σχολίασε χρήστης του Facebook, εκφράζοντας την αντίθεσή του προς τη βία. Ενώ η πλειονότητα των σχολίων επικεντρώνεται στο παράνομο παρκάρισμα και την ανάγκη για αυστηρότερη εφαρμογή των νόμων, αρκετοί διαμαρτύρονται για την έλλειψη αντίδρασης από την πλευρά των αρχών.
Το συμβάν αναδεικνύει για άλλη μια φορά τη σοβαρότητα του προβλήματος των παράνομων σταθμεύσεων, ειδικά σε θέσεις που προορίζονται για ΑμεΑ. Παρά τις αυστηρές ποινές που προβλέπει ο νόμος στην Ελλάδα, με την αφαίρεση της άδειας οδήγησης και των στοιχείων κυκλοφορίας για 60 ημέρες, οι παραβάτες συνεχίζουν να αγνοούν τις συνέπειες, προκαλώντας την αντίδραση των πολιτών.
Η υπόθεση αυτή διχάζει το διαδίκτυο, καθώς μια μερίδα κόσμου θεωρεί ότι οι πολίτες που προχώρησαν στον βανδαλισμό των οχημάτων έπραξαν το σωστό, ενώ άλλοι επισημαίνουν ότι η βία και ο βανδαλισμός δεν είναι ποτέ η λύση.
Διαβάστε ακόμα:
Καταγγελία για σεξουαλικά αδικήματα από κληρικό – Πώς συνδέεται με την υπόθεση Αββακούμ
Ποδοσφαιρίστρια φέρεται να δέχθηκε σεξουαλική παρενόχληση - Η θέση της ΚΟΠ
Facebook: Προσοχή σε νέα απάτη – Το ψεύτικο «μήνυμα απενεργοποίησης λογαριασμού»