Η Avrupa (03.01.25) γράφει ότι στα «δικαστήρια» σέρνει τον δημοσιογράφο της διαδικτυακής Kıbrıs Postası Βατάν Μεχμέτ η διευθύντρια του παράνομου Bayrak (BRTK), Μεριέμ Όζκουρτ, λόγω ανάρτησης που είχε κάνει στις 4 Νοεμβρίου 2024 στην πλατφόρμα Χ, κατηγορώντας τον Bayrak για μεροληπτική κάλυψη των γεγονότων που αφορούσαν την εκλογή του λεγόμενου «προέδρου της βουλής» με παρουσίαση μόνο των θέσεων της «κυβερνητικής» πλευράς.
Σύμφωνα με δήλωση που δημοσίευσε χθες ο δημοσιογράφος είχε αναφέρει και τα εξής στην επίμαχη ανάρτηση:
«Η εκ των ιδρυτών του Samanyolu Haber στην Τουρκία, που χρωστά όλη της την καριέρα στην FETÖ, διευθύντρια του BRTK Μεριέμ Όζκουρτ πρέπει να θέλησε να μεταδοθεί η κρίση στην βουλή στην τηλεόραση μόνο μέσω της κυβέρνησης και δεν έβγαλε στα προγράμματά της κανέναν βουλευτή της αντιπολίτευσης».
Ο δημοσιογράφος συνεχίζει λέγοντας ότι μετά από αυτή την ανάρτηση τού τηλεφώνησε η Όζκουρτ, η οποία παραδέχθηκε ότι ήταν εκ των ιδρυτών του Samanyolu TV, σημειώνοντας ότι ήταν εκ των ιδρυτών και άλλων τηλεοπτικών σταθμών και ζήτησε να αφαιρεθεί η ανάρτηση του δημοσιογράφου, αλλιώς θα τον κατάγγελλε.
Σημειώνοντας ότι η Όζκουρτ πιο πολύ προσπάθησε να τον επιπλήξει παρά να τον ακούσει και ότι τον απείλησε ότι θα του κινήσει «αγωγή», ο δημοσιογράφος αναφέρει ότι ο ίδιος επανήλθε με νέα ανάρτηση στο Χ, δημοσιοποιώντας το γεγονός και ανακοινώνοντας ότι είχε μαγνητοφωνήσει την συνομιλία τους και ότι δεν επρόκειτο να αφαιρέσει την ανάρτησή του.
Διάβασε ακόμα: Πάνω από 120 δημοσιογράφοι και εργαζόμενοι στα ΜΜΕ σκοτώθηκαν το 2024
Ο Μεχμέτ αναφέρει ότι κατόπιν τούτου η Όζκουρτ τον κατάγγειλε στην «αστυνομία» επειδή κατέγραψε την συνομιλία τους «χωρίς άδεια», κάτι το οποίο ο ίδιος δεν αρνήθηκε όταν κλήθηκε να καταθέσει στις 8 Νοεμβρίου.
«Τόσο κατά τη διαδικασία της ανάκρισης, όσο και σήμερα στο δικαστήριο δεν το αρνήθηκα αυτό, αντιθέτως σημείωσα ότι εκείνη την ημέρα με την ανάρτηση που έκανα στον λογαριασμό μου ανέφερα εγώ ο ίδιος ότι την μαγνητοφώνησα», κατέληξε ο δημοσιογράφος.
Πηγή: Γ.Τ.Π.