Ελλάδα: Σε ποινή φυλάκισης 18 μηνών καταδικάστηκε 31χρονος Ουκρανός, ο οποίος κρίθηκε ένοχος για κατασκοπεία από το Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης. Ο άνδρας, που είχε εντοπιστεί στις 23 Δεκεμβρίου να φωτογραφίζει το αεροδρόμιο «Μακεδονία», καταδικάστηκε για τη δράση του, ενώ αθωώθηκε για την κατηγορία της παράνομης εισόδου σε απαγορευμένη ζώνη.
Διάβασε ακόμα: Καταφύγιο στο Άγιο Όρος βρήκαν 22 Ουκρανοί στρατιώτες (ΒΙΝΤΕΟ)
Η ποινή φυλάκισης που του επιβλήθηκε μετατράπηκε σε χρηματική ποινή, καθώς καλείται να καταβάλει 10 ευρώ για κάθε ημέρα φυλάκισης, ενώ επιβλήθηκε και πρόστιμο 1.000 ευρώ για την παράβαση. Ο 31χρονος, που έχει ελληνική ταυτότητα και καταγωγή από την Ουκρανία, εντοπίστηκε να φωτογραφίζει τις εγκαταστάσεις του αεροδρομίου, αγνοώντας την εμφανή απαγορευτική σήμανση που υπήρχε στο σημείο.
Με πληροφορίες από Το Βήμα