Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
53

Χριστουγεννιάτικο μήνυμα γεμάτο χαρά και ελπίδα έστειλαν οι αστροναύτες της NASA που βρίσκονται σε τροχιά 400 χιλιόμετρα πάνω από τη Γη, στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (ISS).

«Καλωσορίσατε στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό», ξεκίνησε το μήνυμά του ένας από τους αστροναύτες. «Ετοιμαζόμαστε για τις χριστουγεννιάτικες γιορτές. Είναι μια υπέροχη εποχή του χρόνου, και, παρότι είμαστε μακριά από τις οικογένειές μας, απολαμβάνουμε την παρέα ο ένας του άλλου. Στολίζουμε το σταθμό και μοιραζόμαστε μικρές εκπλήξεις».

Στην ομάδα συμμετέχουν οι αστροναύτες Σούνι Γουίλιαμς, Νικ Χέιγκ, Μπατς Γουίλμορ και Ντον Πέτιτ, που βρίσκονται σε μια αποστολή μακράς διάρκειας στον ISS. Η Σούνι Γουίλιαμς και ο Μπατς Γουίλμορ μάλιστα έχουν ξεπεράσει κατά πολύ τον αρχικό προγραμματισμό της παραμονής τους, καθώς παραμένουν στον σταθμό περισσότερους από έξι μήνες.

Παρά την απόσταση και τις προκλήσεις, η ατμόσφαιρα στον σταθμό είναι γιορτινή, καθώς οι αστροναύτες διακόσμησαν τον χώρο με αυτοσχέδια στολίδια και μοιράστηκαν τη ζεστασιά των Χριστουγέννων.

Η αποστολή τους δεν περιορίζεται μόνο στις γιορτές. Εργάζονται αδιάκοπα για την προώθηση της επιστημονικής γνώσης και την ανάπτυξη τεχνολογιών που θα στηρίξουν μελλοντικές επανδρωμένες αποστολές, όπως το φιλόδοξο πρόγραμμα Artemis για την εξερεύνηση της Σελήνης και του Άρη.

Διαβάστε ακόμα: 

Το μήνυμά τους υπενθυμίζει τη δύναμη της συνεργασίας, της ανθεκτικότητας και της ανθρώπινης περιέργειας, ακόμα και μακριά από τη Γη.