Η Καλομοίρα γιόρτασε τα γενέθλια των παιδιών και δημοσίευσε φωτογραφίες στα social media.
Τα αγόρια της Καλομοίρας είχαν τα γενέθλια τους και η τραγουδίστρια διοργάνωσε πάρτυ γενεθλίων ενώ μοιράστηκε φωτογραφίες με τους διαδικτυκούς της φίλους στα social media.
Συγκεκριμένα η τραγουδίστρια δημοσίευσε στο προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram φωτογραφίες από το ξεχωριστό πάρτυ γενεθλίων των γιων της, Νίκο και Δημήτρη ενώ τους ευχήθηκε γράφοντας:
«Χρόνια Πολλά στα αγόρια μου, Δημήτρη και Νίκο! Δεν μπορώ να πιστέψω ότι γίνατε 12! Είστε η καρδιά μου, η ψυχή μου, και το μεγαλύτερο δώρο της ζωής (και η Αναστασία, εννοείται, too). Εύχομαι κάθε μέρα σας να είναι γεμάτη χαρά, αγάπη και καλοσύνη. Μακάρι ο κόσμος να είναι πάντα ευγενικός με όλα τα παιδιά μας.
Δείτε τις αναρτήσεις της