Μια σοκαριστική υπόθεση ενδοοικογενειακής βίας, συγκλονίζει την Ελλάδα μετά την σύλληψη αστυνομικού που υπηρετούσε στην Υπηρεσία Ασφάλειας της Βουλής των Ελλήνων (ΥΑΒΕ), εν ώρα υπηρεσίας, ύστερα από καταγγελία της συζύγου του, επίσης αστυνομικού, για ενδοοικογενειακή βία.
Άμεση ήταν η αντίδραση του Προέδρου της Βουλής, Κώστα Τασούλα στην καταγγελία που κατέθεσε στις 18 Νοεμβρίου, στο τμήμα ενδοοικογενειακής βίας της ΕΛΑΣ, η σύζυγος του αστυνομικού, o οποίος υπηρετούσε στην Φρουρά της Βουλής.
Όπως ανέφερε στους κοινοβουλευτικούς συντάκτες, ο κ. Τασούλας, την επομένη της καταγγελίας, «διώξαμε από την Υπηρεσία Ασφάλειας τον καταγγελλόμενο αστυνομικό».
Ο συλληφθείς, παραπέμφθηκε στο αυτόφωρο στις 20 Νοεμβρίου και καταδικάστηκε σε ένα χρόνο φυλάκιση με αναστολή.
Η σύζυγος του αστυνομικού, επίσης αστυνομικός, που υπηρετεί σε άλλη υπηρεσία της Αθήνας, προχώρησε σε νέες καταγγελίες σε βάρος του, και συγκεκριμένα για σεξουαλική κακοποίηση των τεσσάρων παιδιών τους. Το γεγονός αυτό, οδήγησε σε νέα προανακριτική διαδικασία, αλλά και σε αφαίρεση της επιμέλειας των παιδιών από τους γονείς, καθώς μεσολάβησαν αλληλοκατηγορίες μεταξύ των συζύγων. Τα παιδιά έχουν δώσει κατάθεση, ενώ έχουν υποβληθεί σε ιατροδικαστική εξέταση.
Όπως αναφέρθηκε κατά την ενημέρωση των κοινοβουλευτικών συντακτών, ο εν λόγω αστυνομικός, που υπηρετούσε στην Υπηρεσία Ασφάλειας της Βουλής από τις αρχές του 2019, δεν έφερε όπλο, καθώς είχε επικαλεστεί ψυχολογικά προβλήματα.
Σημειώνεται ότι ο εν λόγω αστυνομικός νοσηλεύεται στο ψυχιατρείο του Στρατού, καθώς μετά την αρχική κατηγορία σε βάρος του, φέρεται να είπε στη μητέρα του ότι σκέφτεται να βάλει τέλος στη ζωή του. Η σύζυγος του καταγγελλόμενου φέρεται να είναι έγκυος στο πέμπτο παιδί τους.
Πηγή: cnn.gr