Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
βοσνια

Τρεις εργαζόμενοι σε λύκειο της πόλης Σάνσκι Μοστ, στο δυτικό τμήμα της Βοσνίας- Ερζεγοβίνης, σκοτώθηκαν και ένας ακόμη τραυματίστηκε όταν ένας συνάδελφός τους άνοιξε πυρ σήμερα, μετέδωσαν μέσα ενημέρωσης επικαλούμενα την τοπική αστυνομία.

Δυνάμεις της αστυνομίας και μέλη των υπηρεσιών αντιμετώπισης εκτάκτων καταστάσεων έχουν αναπτυχθεί στο σχολείο όπου σημειώθηκε το περιστατικό.

Σύμφωνα με πληροφορίες από τα τοπικά μέσα ένας εργάτης άνοιξε πυρ σε αίθουσα συνεδριάσεων των καθηγητών, σκοτώντας τρεις από αυτούς.

Ο ένοπλος δράστης φαίνεται να έχει τραυματιστεί σοβαρά.

Την είδηση επιβεβαίωσε το υπουργείο Εσωτερικών της χώρας, με τον εκπρόσωπο Adnan Beganovic να δηλώνει στο ATV ότι η αστυνομία ενημερώθηκε στις 10:15 ότι υπήρξαν πυροβολισμοί σε σχολείο.

«Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, τρεις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους, ενώ ένα άτομο έχει τραυματιστεί και μεταφέρθηκε στην Πανεπιστημιακή Κλινική της Δημοκρατίας της Σέρπσκα», είπε ο Beganovic.

Λέει ότι οι λεπτομέρειες του πυροβολισμού δεν είναι ακόμη γνωστές και ότι υπάρχουν πολλές αστυνομικές ομάδες στο σημείο. «Περισσότερες πληροφορίες θα γίνουν γνωστές κατά τη διάρκεια της ημέρας», είπε ο Beganovic.

Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό πώς τραυματίστηκε ο εργαζόμενος και αν προκάλεσε τα τραύματά του στον εαυτό του.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ, CNN