Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
κθυ

Η Ουκρανία κατέστρεψε μια στρατηγικής σημασίας γέφυρα πάνω από τον ποταμό Seym, καθώς συνεχίζει την εισβολή της στην περιοχή Κουρσκ της Ρωσίας.

Ρώσοι αξιωματούχοι αναφέρουν ότι η επιχείρηση κοντά στην πόλη Glushkovo έχει αποκόψει μέρος της τοπικής περιοχής.

Τη γέφυρα την χρησιμοποιούσε το Κρεμλίνο για να τροφοδοτεί τα στρατεύματά του και η καταστροφή της θα μπορούσε να εμποδίσει τις προσπάθειές τους.

Ο Ουκρανός πρόεδρος Βολοντίμιρ Ζελένσκι δήλωσε ότι τα ουκρανικά στρατεύματα ενισχύουν τις θέσεις τους στο Κουρσκ και αποκάλεσε τα κατεχόμενα εδάφη ταμείο ανταλλαγής, υπονοώντας ότι θα μπορούσαν να ανταλλάσσονται με ουκρανικές περιοχές που κατέχονται από τη Μόσχα.