Την μνήμη των Αμμοχωστιανών που έπεσαν μαχόμενοι το μαύρο καλοκαίρι του 1974, αλλά και τους πρόσφυγες και τα άλλα θύματα της Τουρκικής Εισβολής, τίμησε ο Σύνδεσμος Αμμοχώστου Ηνωμένου Βασιλείου.
Το εθνικό μνημόσυνο των πεσόντων Αμμοχωστιανών που θυσιάστηκαν υπερασπιζόμενοι την ελευθερία και την δημοκρατία, τελέστηκε χθες Κυριακή, στον Ιερό Ναό Αγίου Ιωάννου του Βαπτιστού στο βόρειο Λονδίνο.
Εψάλη επίσης δέηση για διακρίβωση της τύχης των αγνοουμένων.
Αύριο, οι Αμμοχωστιανοί του Λονδίνου θα πραγματοποιήσουν εκδήλωση διαμαρτυρίας έξω από την τουρκική πρεσβεία στην βρετανική πρωτεύουσα και θα στείλουν το μήνυμα ότι δεν θα υποστείλουν την σημαία του αγώνα μέχρι την απελευθέρωση και την επιστροφή στα κατεχόμενα χώματά μας.