Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
κυθ

Ο Γιώργος Καπουτζίδης αποχαιρέτησε το Παρίσι, μετά το τέλος των Ολυμπιακών Αγώνων.

Ο ηθοποιός που βρέθηκε στη Γαλλία για να δει από κοντά την Ολυμπιάδα, που φιλοξενείται φέτος στην πρωτεύουσά της, έκανε μια ανάρτηση στο Instagram.

Στον προσωπικό του λογαριασμό δημοσίευσε μια φωτογραφία από το Στάδιο. Στη λεζάντα της δημοσίευσής του, ο Γιώργος Καπουτζίδης αποχαιρέτησε το Παρίσι και ευχαρίστησε τη γαλλική πρωτεύουσα για τις όμορφες αναμνήσεις που του χάρισε.

«Αντίο Παρίσι! Σε ευχαριστώ για όλα τα συναισθήματα και τις αξέχαστες στιγμές!», έγραψε.

Δείτε την ανάρτηση: