Τουλάχιστον 13 άνθρωποι τραυματίστηκαν, οι δύο από τους οποίους διακομίστηκαν σε νοσοκομείο και νοσηλεύονται σε σοβαρή κατάσταση, εξαιτίας της πτώσης συντριμμιών πυραύλου που εκτόξευσαν οι ένοπλες δυνάμεις της Ουκρανίας σε πολυκατοικία της πόλης Κουρσκ, πρωτεύουσα της ομώνυμης περιφέρειας της Ρωσίας όπου έχουν εισβάλει ουκρανικά στρατεύματα, ανακοίνωσε ο υπηρεσιακός περιφερειάρχης.
Στο μεταξύ, περισσότεροι από 76.000 κάτοικοι έχουν ήδη απομακρυνθεί από την περιοχή του Κουρσκ, ανέφερε η υπηρεσία Τύπου του Υπουργείου Καταστάσεων Έκτακτης Ανάγκης.
«Το επιχειρησιακό στρατηγείο για την παροχή βοήθειας στον πληθυσμό συνεχίζει να εργάζεται όλο το εικοσιτετράωρο. Η προτεραιότητα τώρα είναι η επανεγκατάσταση των κατοίκων σε ασφαλείς περιοχές. Συνολικά, περισσότεροι από 76 χιλιάδες άνθρωποι έχουν απομακρυνθεί από την έναρξη αυτού του έργου», σημείωσε η υπηρεσία.