Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
1

Μία σοβαρή καταγγελία έχει ενώπιον της η Αστυνομία καθώς όπως φαίνεται 6χρονο παιδάκι ξεχάστηκε μέσα σε λεωφορείο μετά από εκδρομή καλοκαιρινού σχολείου στη Λάρνακα. Όπως αναφέρει η αστυνομία στο ant1live το παιδάκι μάλλον είχε αποκοιμηθεί σε κάθισμα το λεωφορείου. Ενώ όλα τα παιδάκια αποχώρησαν από το λεωφορείο το συγκεκριμένο παιδάκι έμεινε στο λεωφορείο χωρίς να γίνει ο απαραίτητος έλεγχος για τυχόν παραμονή στο λεωφορείο κάποιου παιδιού.

Όπως δήλωσε ο Σπύρος Χρυσοστόμου, εκπρόσωπος Τύπου της Αστυνομικής Διεύθυνσης Λάρνακας, «χθες Τετάρτη το παιδάκι που συμμετείχε σε καλοκαιρινό σχολείο, πήγε εκδρομή με λεωφορείο μαζί με άλλα παιδιά. Ωστόσο με την επιστροφή του λεωφορείου στο χώρο του σχολείου και ενώ όλα τα άλλα παιδιά κατέβηκαν από αυτό, το συγκεκριμένο παιδάκι φαίνεται να αποκοιμήθηκε στο κάθισμα, με αποτέλεσμα να παραμείνει στο όχημα».

Πρόσθεσε πως «σύμφωνα με τα στοιχεία που υπάρχουν το παιδάκι εντοπίστηκε τελικά μέσα στο λεωφορείο μία ώρα αργότερα. Το συμβάν καταγγέλθηκε χθες Τετάρτη 7 Αυγούστου στο ΤΑΕ Λάρνακας, μέλη του οποίου διερευνούν τις συνθήκες κάτω από τις οποίες το παιδάκι εντοπίστηκε στο λεωφορείο αργότερα».

Σύμφωνα με τον κ. Χρυσοστόμου «για  το περιστατικό ενημερώθηκαν και αρμόδιες Υπηρεσίες του Κράτους που ασχολούνται με τα καλοκαιρινά σχολεία».  

Την υπόθεση διερευνά το ΤΑΕ Λάρνακας.