Στα χέρια των Κυπριακών αρχών βρίσκεται η μητέρα του τρίμηνου βρέφους που έσβησε στις 28 Ιουλίου στο νοσοκομείο Λευκωσίας. Η 21χρονη είχε φύγει για την Ελλάδα λίγες ώρες πριν το μοιραίο. Πατέρας και μητέρα βρίσκονται στο κελί αντιμέτωποι με το αδίκημα της ανθρωποκτονίας.
Χειροπέδες και στην 21χρονη μητέρα του τρίμηνου βρέφους που έσβησε στο γενικό νοσοκομείο Λευκωσίας στις 28 Ιουλίου πέρασαν χθές το βράδυ οι διωκτικές αρχές.
Πληροφορίες θέλουν τους ανακριτές του ΤΑΕ Λευκωσίας που διερευνούν την υπόθεση να βρίσκονταν σε ανοικτή γραμμή επικοινωνίας με την πλευρά της 21χρονης, η οποία θα ερχόταν στην Κύπρο το βράδυ της περασμένης Τετάρτης. Ωστόσο τους ενημέρωσε ότι τελικά θα ερχόταν χθές το βράδυ και οι ανακριτές την ανέμεναν στο αεροδρόμιο Λάρνακας.
Η 21χρονη είχε αναχωρήσει για την Ελλάδα, λίγες ώρες πριν το μοιραίο.
Μαρίνα Χριστοδουλίδου – Λειτουργός Γραφείου Τύπου Αστυνομίας
«Η αστυνομία προχώρησε χθές βράδυ στην σύλληψη της 21χρονης στην βάση δικαστικού εντάλματος που είχε εκδοθεί εναντίων της. Συνελήφθη στο αεροδρόμιο Λάρνακας κατά την άφιξη της στην Κύπρο και τέθηκε υπο κράτηση για διευκόλυνση των ανακρίσεων».
Το τρίμηνο αγγελούδι κατέληξε στις 28 Ιουλίου στο Γενικό νοσοκομείο Λευκωσίας όπου μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο και σε άθλια κατάσταση. Με τη νενομισμένη νεκροτομή να δείχνει σοβαρή παραμέληση, ενώ όπως διαπιστώθηκε δεν είχε δηλωθεί ούτε και η γέννηση του κοριτσιού στο ληξιαρχείο.
Για την υπόθεση τελεί υπο κράτηση και ο 23χρονος πατέρας από το Πακιστάν ο οποίος προβάλει διάφορους ισχυρισμούς γύρω από την υπόθεση.
Εναντίον του διερευνώνται τα αδικήματα της ανθρωποκτονίας, της πρόκλησης θανάτου λόγω αλόγιστης, απερίσκεπτης ή επικίνδυνης πράξης και της έκθεσης παιδιού και παράλειψης καθήκοντος αρχηγού οικογένειας.
Η 21χρονη οδηγήθηκε ενώπιον δικαστηρίου όπου και τέθηκε υπο κράτηση για 8 ημέρες.