Μητέρα στην Βόρεια Καρολίνα καταδικάστηκε για το θάνατο των δύο κόρων της, τριών και δύο ετών, τις οποίες άφησε για έξι ώρες στο αυτοκίνητο, ενώ αυτή είχε πάει σε καζίνο.
Η τραγωδία σημειώθηκε τον Αύγουστο του 2022, όταν τα παιδιά έμειναν από τις 14:30 μέχρι τις 20:30 κλεισμένα μέσα στο αυτοκίνητο. Ο θάνατος τους διαπιστώθηκε το ίδιο βράδυ ενώ η μητέρα συνελήφθη το επόμενο πρωί.
Το δικαστήριο επέβαλε στην μητέρα ποινή φυλάκισης 94 μηνών (σχεδόν οκτώ χρόνια) έως και 125 μηνών, αναγνωρίζοντας ως ελαφρυντικό την προθυμία της να «αναλάβει την ευθύνη» για «εγκληματική συμπεριφορά».
Συγγενής της μητέρας, είχε δηλώσει στο παρελθόν, ότι δεν ήταν κακή μητέρα, απλά έκανε ένα «απρόσεκτο λάθος». «Ήταν πάντα εκεί. Mια στοργική μητέρα για τα παιδιά της στο τέλος της ημέρας. Δεν είναι ψυχρή δολοφόνος. Δεν είναι δολοφόνος».
Ωστόσο με βάση τα στοιχεία της Κομητείας, οι αρμόδιες υπηρεσίες για την προστασία των παιδιών, είχαν ξεκινήσει έρευνα για την μητέρα τρεις φορές, με την πιο πρόσφατη να σημειώνεται μόλις δυο μήνες πριν από το θάνατο των κοριτσιών.