Η Σελίν Ντιόν αποχώρησε από το Παρίσι, λίγο μετά την ερμηνεία της στην τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων που μονοπώλησε το ενδιαφέρον των ΜΜΕ και των εκατομμύρια τηλεθεατών.
Με μια φωτογραφία της να κοιτάζει τους δρόμους της πόλης του Φωτός, μέσα από το ξενοδοεχείο της, ευχαρίστησε τη διοργάνωση και όσους συντέλεσαν στη μεγάλη μουσική της επιστροφή, ύστερα από τέσσερα χρόνια αποχής λόγω προβλημάτων υγείας.
«Ουάου, τι νύχτα. Ευχαριστώ όλους στο (στο Παρίσι, από τους Ολυμπιακούς Αγώνες και τη Dior) που βοήθησαν να γίνει αυτό το όνειρο πραγματικότητα. Και τώρα, είναι ήδη ώρα να φύγουμε! Θα μου λείψεις Παρίσι!
- Σελίν xx...
PC 📸: Dee Amore @designedbydeeamore» έγραψε.