Οργίλη ήταν αντίδραση της Ανδριάνας Νικολάου, μητέρας του Θανάση Νικολάου, μετά την έναρξη της νέας δικαστικής μάχης στο Ανώτατο, αναφορικά με την αίτηση του ιατροδικαστή Πανίκου Σταυριανού με την οποία επιδιώκει την ακύρωση του πορίσματος της Θανατικής Ανακρίτριας, που καταδεικνύει ότι ο θάνατος του εθνοφρουρού Θανάση Νικολάου επήλθε από στραγγαλισμό και όχι από εκούσια πτώση εξ ύψους.
Κατά τη σημερινή διαδικασία, ο Βοηθός Γενικός Εισαγγελέας, ανέφερε πως ο Γενικός Εισαγγελέας δεν θα υποβάλει ένσταση στο αίτημα του ιατροδικαστή, ανεξαρτήτως εάν η Νομική Υπηρεσία «εντόπισε σοβαρά νομικά σφάλματα» στην κατάληξη του πρωτόδικου Δικαστηρίου.
Η Ανδριάνα Νικολάου αναφέρει πως «απλά, έπεσαν και πέφτουν οι μάσκες συνεχώς», ενώ χαρακτηρίζει τον Πανίκο Σταυριανό «χασάπη».
Όπως αναφέρει η ίδια με ανάρτηση της στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook, «η Νομική Υπηρεσία, μάς το ξεκαθάρισε από καιρό ότι συγκαλύπτει τον φόνο ενός στρατιώτη που υπηρετούσε αυτήν την πατρίδα και ο οποίος έπεσε θύμα προμελετημένης δολοφονίας, ΟΧΙ από τους εχθρούς μας........ αλλά, από αδίστακτα εμφύλια βρώμικα χέρια επειδή αντιλήφθηκε διακίνηση ναρκωτικών στο στρατόπεδο που υπηρετούσε....... και χωρίς δισταγμό του έκλεισαν άδικα το στόμα και του στέρησαν την ζωή που είχε μπροστά του την οποία ονειρευόταν με τα τόσα σχέδια που έκανε προτού έρθει από την Αυστραλία!».
Παράλληλα προσθέτει πως η ΝΥ «αντί να είναι αμερόληπτος θεσμός ως προς το Κράτος Δικαίου το οποίο διψούν οι πολίτες αυτού του τόπου, υπερασπίζει και υποστηρίζει, έγκλημα, απάτη και συγκάλυψη! Γι αυτό είναι στο πλευρό του Σταυριανού και τον στηρίζει!. Είναι μεγάλη πλάνη και ηλιθιότητα, μπορεί να πει κανείς, όταν κάποιος πιστεύει πως μπορεί να πέσει άνθρωπος από 30 μέτρα ύψος γέφυρα επάνω σε αμμοχάλικα και να μην έχει καθόλου εξωτερικές κακώσεις στο σώμα του!»
Αναφερόμενη στον ιατροδικαστή η κ. Νικολάου δηλώνει πως «η όποια ψευδομαρτυρία και αρλούμπα του χασάπη που κάλεσαν στην σκηνή με σκοπό να καλύψει την δολοφονία, δεν θα είχε σημασία στην Τρίτη Θανατική Ανάκριση για την αιτία θανάτου! Αφορούσε μόνο τους παθολογοανατόμους που εξέτασαν επιστημονικώς τα οστά μετά την εκταφή και όχι τον κάθε χασάπη που θέλει να τον αποκαλούν και ιατροδικαστή»!