Αρχές Σεπτεμβρίου αναμένεται να έχει στα χέρια του ο υπουργός ενέργειας την αξιολόγηση της μελέτης κόστους οφέλους για την συμμετοχή του κυπριακού δημοσίου στο μετοχικό κεφάλαιο του έργου ηλεκτρικής διασύνδεσης Ισραήλ, Κύπρου, Ελλάδας.
Η ολοκληρωμένη μελέτη παραδόθηκε στον υπουργό ενέργειας το πρωί από τον Ανεξάρτητο Διαχειριστή Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας της Ελλάδας φορέα υλοποίησης του Great Sea Interconnector και η αξιολόγηση θα γίνει από ξένο οίκο που θα επιλεγεί τις αμέσως επόμενες μέρες.
Ο κ. Παπαναστασίου αναφερόμενος στο θέμα ανάκτησης του κόστους κατά την περίοδο των κατασκευαστικών έργων, απόφαση όπως σημείωσε που εναπόκειται στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας Κύπρου, τότε το πόσο αυτό όπως ορίστηκε από τον ΑΔΜΗΕ θα είναι στα 0,006 σεντ ανά κιλοβατώρα.
Υπέδειξε ότι χωρίς την ηλεκτρική διασύνδεση το υπουργείο Ενέργειας εκτιμά ότι τα επόμενα χρόνια μεγάλο μέρος της παραγωγής θα χάνεται.
Τη Δευτέρα έχει προγραμματιστεί συνάντηση ΡΑΕΚ – ΑΔΜΗΕ για το θέμα επιβολής τέλους στους λογαριασμούς των Κύπριων καταναλωτών.