Πέρασαν 13 χρόνια από τη φονική έκρηξη στο Μαρί, 13 χρόνια που η ζωή σταμάτησε για 13 συνανθρώπους μας. Η μητέρα των διδύμων, του Χρίστου και του Μίλτου, μίλησε στο μνημόσυνο εις μνήμη των πεσόντων.
«13 χρόνια απουσία του Μίλτου και του Χρίστου, και των 13 από την γη αλλά 13 χρόνια παρουσίας στον ουρανό», ανέφερε.
Η ίδια, ζήτησε συγγνώμη στα παιδιά και τη γενιά του 2011, αφού όπως είπε, «με τη φονική έκρηξη στο Μαρί δολοφονήθηκαν τα όνειρα τους, σταμάτησαν τις σπουδές τους, άλλοι δεν κατάφεραν να σπουδάσουν λόγω των προβλημάτων που δημιουργήθηκαν διότι η έκρηξη στο Μαρί δεν ήταν μόνο οι 13 θυσιασθέντες και οι πληγωμένοι, αλλά είναι και η ανθρώπινη για μένα τραγωδία».
Ευχαριστώ το Θεό, συνέχισε «τον νυν Πρόεδρο της Δημοκρατίας Νίκο Χριστοδουλίδη, τον τέως Πρόεδρο Νίκο Αναστασιάδη και τον αείμνηστο Αρχιεπίσκοπο Κύπρου Χρυσόστομο, που με την συμβολή και τη συνδρομή τους θεμελειώθηκε πάνω στις σάρκες και το αίμα των 13 θυσιασθέντων, η εκκλησία των Κυπρίων Νεομαρτύρων και από τόπος τραγωδίας μεταμορφώθηκε σε τόπο ανακούφισης, δύναμης, κουράγιου και αγάπης και μπορούμε να προχωρούμε σε όλη μας τη ζωή».
Η κ. Χριστοφόρου ανέφερε ακόμα ότι το καλύτερο μνημόσυνο που μπορούν να κάνουν οι δημοσιογράφοι και οι τηλεοπτικοί σταθμοί είναι να βάζουν ένα μικρό βίντεο με το πόρισμα του Πόλυ Πολυβίου «τον οποίο ευχαριστούμε πολύ», γιατί, όπως εξήγησε υπάρχει κόσμος που ζητά να μάθει τι έγινε την 11η Ιουλίου του 2011.