Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
ξυτ

Ενίσχυση του προγράμματος «από πόρτα σε πόρτα», για τη μεταφορά παιδιών δημοτικού με λεωφορεία στα σχολεία, ζητούν οι βουλευτές της Επιτροπή Παιδείας της Βουλής.

Κατά τη σημερινή συζήτηση, αν και επισημάνθηκαν από όλους τα πολλαπλά οφέλη του προγράμματος, εντούτοις φάνηκε πως δεν υπάρχει ανάλογη ανταπόκριση, αφού στα σχολεία που εφαρμόστηκε πιλοτικά σε όλη τη Κύπρο αξιοποιήθηκε μόνο από 850 μαθητές.   

«Αυτό που χρειάζεται κατά την άποψη μας είναι εκστρατεία ενημέρωσης  για τα οφέλη  του προγράμματος  και ενδεχόμενα κίνητρα για να αυξηθεί η συμμετοχή των παιδιών » ,επισήμανε ο Βουλευτής του ΔΗΣΥ, Γιώργος Κάρουλας.  

Όπως λέχθηκε στην επιτροπή, μεγάλο ενδιαφέρον για το πρόγραμμα υπάρχει από τους μαθητές των χωριών σε αντίθεση με τους μαθητές των πόλεων που φαίνεται να μην είναι στις προτιμήσεις τους αν και τα αστικά κέντρα έχουν το μεγαλύτερο πρόβλημα όσον αφορά το κυκλοφοριακό.

«Ζητήσαμε να γίνει μια σε βάθος αξιολόγηση του προγράμματος σε συνδυασμό με το πρόγραμμα των γενικών σχολικών διαδρομών  να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα και να γίνουν εκεί και όπου πρέπει διορθωτικές κινήσεις», σημείωσε ο Βουλευτής του ΑΚΕΛ, Ανδρέας Καυκαλιάς. 

«Δήλωση για 800 χιλιάδες ευρώ», σημείωσε ο κ. Τρυφωνίδης. 

Ο βουλευτής της ΔΗΠΑ Αλέκος Τρυφωνίδης κατήγγειλε επίσης την πρακτική της διακοπτόμενης εργασίας των οδηγών λεωφορείων, με αποτέλεσμα οδηγοί να βρίσκονται στα λεωφορεία γύρω στις 60 ώρες και να πληρώνονται για 39 ώρες.