Ολοκληρώθηκε η πειθαρχική έρευνα αναφορικά με την γυναικοκτονία στην Πάφο στις 14 Ιουνίου, με το πόρισμα να έχει ήδη παραδοθεί στον Αρχηγό της αστυνομίας, σύμφωνα με τον Μάριο Χαρτσιώτη.
Όπως ανέφερε ο Υπουργός Δικαιοσύνης ενώπιον της Επιτροπής Ανθρωπίνων δικαιωμάτων, η οποία συζήτησε το θέμα της Βίας κατά των Γυναικών και της Ενδοοικογενειακής Βίας, εκ του πορίσματος της έρευνας φαίνεται ότι προκύπτουν καταρχήν πειθαρχικές ευθύνες εναντίον συγκεκριμένων μελών της Αστυνομίας με βάση τους πειθαρχικούς κανονισμούς. Πρόσθεσε ότι θα ακολουθηθεί η διαδικασία της σχετικής πειθαρχικής δίωξης.
Μιλώντας ενώπιον της επιτροπής για το συγκεκριμένο περιστατικό ο Υπουργός ανέφερε ότι κατόπιν σχετικής συνεννόησης με τον Αρχηγό της Αστυνομίας, Στέλιο Παπαθεοδώρου, διεξήχθη η σχετική έρευνα για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε η γυναικοκτονία και ιδίως για το χρονικό διάστημα που προηγήθηκε έχοντας υπόψη ότι έχουν δημοσιοποιηθεί κάποιες μαρτυρίες αναφορικά με το διαδικαστικό κομμάτι και συγκεκριμένα ότι έγιναν τρία ή τέσσερα τηλεφωνήματα από το θύμα προς την Αστυνομία χωρίς ανταπόκριση.
Ταυτόχρονα, αναφέρθηκε εκτενώς για τις καταγγελίες του θύματος, αλλά και για την απόσυρση παραπόνου από πλευράς θύματος προς τον θύτη. Επεσήμανε τη σημασία οι αρμόδιες υπηρεσίες να δρουν με βάση τις εξουσίες από το νόμο και να προβαίνουν στα κατάλληλα διαβήματα.