Συνεχίζεται σήμερα από τις 09:30 η ακροαματική διαδικασία στο Ανώτατο Δικαστικό Συμβούλιο η ακρόαση της αίτησης του Γενικού Εισαγγελέα, Γιώργου Σαββίδη, για παύση του Γενικού Ελεγκτή, Οδυσσέα Μιχαηλίδη, με τον ισχυρισμό της ανάρμοστης συμπεριφοράς.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ολοκληρώθηκε η αντεξέταση του εκπροσώπου του INTOSAI, και τώρα είναι σε εξέλιξη η εξέταση του Γενικού Ελεγκτή και ενδεχομένως να αρχίσει και η αντεξέτασή του, σήμερα.
Πρόκειται για τον μάρτυρα υπεράσπισης Freddy Yves Ndjemba, Υπεύθυνο του Προγράμματος για την Ανεξαρτησία των Ελεγκτικών Υπηρεσιών.
Σημειώνεται ότι τόσο ο Γενικός Εισαγγελέας, όσο και ο Γενικός Ελεγκτής έχουν δώσει ήδη γραπτώς τις καταθέσεις τους για εξοικονόμηση χρόνου και επίσπευση της διαδικασίας.
Η κατάθεση του Γενικού Ελεγκτή αποτελείται από 171 σελίδες και συνοδεύεται από 52 τεκμήρια.
Εχει ήδη ολοκληρωθεί η αντεξέταση του Γενικού Εισαγγελέα, ο οποίος μεταξύ άλλων είχε αναφέρει ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Νομική Υπηρεσία, είναι «οι επιθέσεις που δέχεται από την Ελεγκτική Υπηρεσία και αυτούς που τη στηρίζουν, δημοσιογράφους, πολιτικούς, ομάδες στήριξης και χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης».
Σε σχέση με τον INTOSAI, ο κ. Σαββίδης είχε αναφέρει ενώπιον το Δικαστηρίου ότι οι κανόνες του Οργανισμού αυτού δεν είναι μέρος του κοινοτικού κεκτημένου και ότι ο κύριος πυλώνας αρμοδιότητας του Γενικού Ελεγκτή και του Γενικού Εισαγγελέα είναι το Σύνταγμα.