Η κατάσταση της υγείας του Προέδρου της ΔΗΠΑ, Μάριου Καρογιάν, παρουσιάζει συνεχώς βελτίωση και με τη σύμφωνη γνώμη των θεράποντων ιατρών, πήρε πριν από λίγο εξιτήριο από το “Απολλώνειο” Νοσοκομείο, όπου νοσηλευόταν.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του κόμματος, ο κ. Καρογιάν θα παραμείνει για ξεκούραση και παρακολούθηση στο σπίτι και θα επιστρέψει σε πλήρη πολιτική δραστηριότητα, μόλις οι ιατροί το επιτρέψουν.
«Για άλλη μια φορά εκφράζουμε ευχαριστίες και ευγνωμοσύνη στους ιατρούς και το προσωπικό του νοσηλευτηρίου, καθώς και σε όλους τους πολίτες που επέδειξαν προσωπικό ενδιαφέρον για την κατάσταση της υγείας του Προέδρου της Δημοκρατικής Παράταξης», προσθέτει το κόμμα.