Χωρίς κλιματισμό εν μέσω καύσωνα έμεινε για ένα βράδυ, το Παθολογικό Τμήμα του Γενικού Νοσοκομείο Πάφου από χθες μετά από βλάβη που παρουσιάστηκε.
Από το πρωί έχει επιδιορθωθεί το πρόβλημα με τον κλιματισμό να επανέρχεται.
Χθες, πάντως, τόσο το ιατρικό προσωπικό όσο και οι ασθενείς που νοσηλεύονται στο Παθολογικό Τμήμα, ταλαιπωρήθηκαν από τις συνθήκες καύσωνα που επικρατούσαν αλλά ευτυχώς σήμερα όπως ανέφερε στον ΑΝΤ1 η Διεύθυνση του Νοσοκομείου Πάφου το πρόβλημα επιδιορθώθηκε και τα κλιματιστικά λειτουργούν κανονικά.