Το πρόβλημα της ζέστης στα σχολεία θα λυθεί μόνο με την εγκατάσταση κλιματιστικών, τόνισε η Υπουργός Παιδείας Αθηνά Μιχαηλίδου η οποία είπε ότι δεν είναι απλή η διαδικασία.
Η Υπουργός Παιδείας έχει δώσει ξεκάθαρες συστάσεις να χρησιμοποιούνται οι καλύτερες θερμικά αίθουσες για τις Παγκύπριες Εξετάσεις ενώ τα σχολεία έχουν κλείσει από τις 10:45 το πρωί, με τους μαθητές να πηγαίνουν σπίτια τους για να γλυτώσουν τις υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούν το μεσημέρι της Παρασκευής.
«Για πρώτη φορά υπάρχει σχεδιασμός για την εγκαταστάση κλιματιστικών. Γνωρίζουμε για πολλά χρόνια το θέμα δεν συζητήθηκε ή το θέμα είχε κλείσει γιατί είχε αποφασιστεί για πολλούς λόγους ότι δεν θα μπουν κλιματιστικά στα σχολεία» δήλωσε η κα. Μιχαηλίδου και πρόσθεσε πως η «κυβέρνηση αυτή είχε αντιληφθεί από την πρώτη στιγμή την αναγκαιότητα ύπαρξης κλιματιστικών για να έχουμε καλύτερες συνθήκες διδασκαλίας και μάθησης άρα και για τους εκπαιδευτικούς μας, κυρίως όμως για τα παιδιά.»
«Δεν είναι απλή η εγκατάσταση των κλιματιστικών στα σχολεία μας, χρειάζεται πρώτα να γίνονται οι μελέτες για την ασφάλεια των σχολείων και των δικτύων και αυτό κάναμε και είμαστε σε θέση να αρχίσουμε την εγκατάσταση. Αυτό αφορά τις εφορείες με δύο ήδη από αυτές ήταν έτοιμες και προχώρησαν έτσι ώστε να έχουμε την εγκατάσταση στα πρωτα σχολεία» είπε ακόμα η υπουργός.
Όπως είπε η κα. Μιχαηλίδου το πλάνο της Κυβέρνησης είναι πλάνο τριετίας παρ’ όλα αυτά, τόνισε, «πως αν οι συνθήκες αλλάξουν και το επιτρέψουν ο στόχος είναι γίνει και πολύ νωρίτερα.»