Γνωστός και δεδηλωμένος οπαδός της Πάφου, ο Προεδρος Χριστοδουλίδης, δεν μπορούσε παρά να δηλώσει παρόν στο μεγάλο ιστορικό ραντεβού στο ΓΣΠ, για να στηρίξει την ομάδα της γεννέτειρας του.
Φορώντας την φανέλα της Πάφου ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας συνόδευσε κατά την τελετή έναρξης του μεγάλου τελικού στον αγωνιστικό χώρο τον μικρό Μιχάλη, οπαδό της Ομόνοιας. Μαζί χαιρέτησαν τους παίκτες και των δύο ομάδων, αποδεικνύοντας ότι το TELETHON όπως και ο αθλητισμός ενώνει τον κόσμο.
«Με την φανέλα της Πάφου και ο Μιχάλης και ο αδελφός του με την φανέλα της Ομόνοιας.. Γνωριστήκαμε τον Σεπτέμβριο και ήρθαμε μαζί να δούμε το παιχνίδι ο καλύτερος να κερδίσει έχουμε τις προτιμήσεις μας φυσικά, αλλά το πιο σημαντικό είναι να δούμε ένα ωραίο παιχνίδι», δήλωσε ο Πρόεδρος.
Ακολούθως ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας ανέβηκε στην κερκίδα με τους οπαδούς της Πάφου, καθώς επέλεξε να βιώσει τον παλμό του γηπέδου, παρά να παρακολουθήσει το ιστορικότερο παιχνίδι της ομάδας του από τα επίσημα θεωρεία.
Μαζί με την κόρη του Δέσποινα, τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο Κωνσταντίνο Λετυμπιώτη, συνεργάτες και άλλα φιλικά του πρόσωπα, έζησε με θέρμη το παιχνίδι, πλέοντας σε πελάγη ευτυχίας κάθε φορά που η ομάδα της Πάφου έβρισκε δίκτυα.
Με το σφύριγμα της λήξης, η κάμερα τον εντόπισε να πανηγυρίζει μαζί με τους υπόλοιπους οπαδούς της Πάφου την κατάκτηση του κυπέλλου. Πριν εισέλθει στον αγωνιστικό χώρο, μοιράστηκε τη χαρά του με τους ιδιοκτήτες της Παφιακής ομάδας και έγινε ένα με παίχτες και επιτελείο της κυπελλούχου.
«Είναι μια πρωτόγνωρη εμπειρία, πρώτη φορά η ομάδα της Πάφου κερδίζει ένα τόσο σημαντικό τρόπαιο. Έγινε ένα πολύ καλό παιχνίδι νομίζω το είδαμε όλοι. Θέλω να συγχαρώ την Ομόνοια για την μεγάλη προσπάθεια. Η Ομόνοια είναι και θα παραμείνει μεγάλη ομάδα. Η νίκη παίρνει περισσότερη αξία λαμβάνοντας υπόψη ποιος είναι ο αντίπαλος.», είπε.
Μετά δε την τελετή απονομής, των μεταλλίων, σε κυπελλούχους και φιναλίστ ο Πρόεδρος συμμετείχε και στην οικογενειακή φωτογραφία της ομάδας της καρδιάς του... αγκαλιά με το βαρύτιμο τρόπαιο.