Γνωστός φάνηκε στον Νικήτα Κυριάκου ο νέος πρόεδρος του Συνδέσμους Αστυνομίας Κύπρου (ΣΑΚ) Γιώργος Γεωργίου τον οποίο είχε φιλοξενούμενο στην εκπομπή του ΑΝΤ1 Μέρα Μεσημέρι. Δεν άργησε ωστόσο να θυμηθεί ότι ο κ. Γεωργίου ως αστυνομικός τον είχε γράψει επειδή ο αγαπημένος δημοσιογράφος και παρουσιαστής μιλούσε στο τηλέφωνο ενώ οδηγούσε!
Το περιστατικό, όπως ο ίδιος ο Νικήτας Κυριάκου αποκάλυψε, συνέβη πριν από πολλά χρόνια και του… έγινε μάθημα. Αναφερόμενος μάλιστα στον κ. Γεωργίου του είπε: «Με καταγγείλατε επειδή μιλούσα στο κινητό και καλά κάνατε, είχα παρανομήσει… πάνε πολλά χρόνια…»
Ο κ. Γεωργίου θυμήθηκε το περιστατικό και απάντησε πως όντως τον είχε καταγγείλει πριν πολλά χρόνια. Ανέφερε ακόμα πως ο ίδιος θα παραμείνει αστυνομικός όπως την ημέρα που τον θυμάται ο Νικήτας και θα συνεχίσει τους ελέγχους με τους συναδέλφους του στους δρόμους για οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί. «Δεν δούλεψα ποτέ μου σε γραφείο ούτε έχω σκοπό να δουλέψω σε γραφείο, θα παραμείνω πάντα όπως με θυμάστε την ημέρα που σας σταμάτησα» δήλωσε.
Στη συνέχεια ο Νικήτας Κυριάκου σχολίασε χαμογελώντας το σχόλιο «καλά να σου κάνει» του εκπροσώπου τύπου της Αστυνομίας κ. Ανδρέου που βρισκόταν στην τηλεφωνική γραμμή. «Κύριε Ανδρέου ναι, παρανόμησα και καλά να μου κάνει» είπε και σημείωσε πως από τότε που καταγγέλθηκε σταμάτησε να μιλά στο κινητό ενώ οδηγεί ή εάν χρειαστεί να το κάνει χρησιμοποιεί σύστημα ανοικτής ακρόασης.