Στο μικροσκόπιο των ελληνικών αρχών βρίσκεται η μυστηριώδης υπόθεση της οικογένειας παλαιοχριστιανών που βρέθηκε να ζει στην ορεινή Κορινθία.
Την κοινότητα ανθρώπων έφερε στο φως η καταγγελία ενός αγρότη, σύμφωνα με τον οποίο μέλος του κοινοβίου έβαλε φωτιά στο αγροτικό του αυτοκίνητο.
Όπως ήταν αναμενόμενο, μετά την καταγγελία οι Αρχές μετέβησαν στη θέση «Σαϊτά», στο Μάννα Κορινθίας όπου αντίκρισαν μία μικρή ομάδα ατόμων να ζει σε σπίτια χτισμένα από άχυρο και λάσπη, έχοντας ανοίξει και ένα λαγούμι 30 μέτρων όπου μέσα έχουν φτιάξει και μία μικρή, αυτοσχέδια εκκλησία. Πρόκειται για ένα ζευγάρι με τα πέντε παιδιά του, καθώς και λίγα ακόμη άτομα από διάφορες περιοχές.
Οι συνθήκες διαβίωσης δεν θυμίζουν σε τίποτα τις σημερινές, αφού οι άνθρωποι της κοινότητας μαγειρεύουν με ξύλα, φτιάχνουν αυτοσχέδια όπλα, όπως τόξα και ζουν μακριά από οτιδήποτε σχετίζεται με την τεχνολογία, έχοντας τα δικά τους ζώα.
Πώς ζουν οι «παλαιοχριστιανοί»
Φροντίζουν μόνοι τους για το νερό και την τροφή τους, δεν αφήνουν τα παιδιά τους να πάνε στο σχολείο, γιατί η ελληνική παιδεία είναι αντίθετη στις πεποιθήσεις τους, εκτελούν τα θρησκευτικά τους καθήκοντα σε ένα λαγούμι και έχουν στην κατοχή τους αυτοσχέδια τόξα και άλλα όπλα.
Είναι όλοι μεταξύ τους «αδελφοί», όπως λένε, δεν θέλουν να αποκαλούνται Έλληνες, αυτοπροσδιορίζονται Παλαιοχριστιανοί της Ρωμανίας και εξηγούν πως μοιάζουν πολλοί με τους Άμις.
Ο πατέρας έχει ήδη προσαχθεί, ένας 15χρονος έχει μεταφερθεί στο Παίδων, ενώ αναζητούνται η μητέρα και τα υπόλοιπα παιδιά, μετά την παρέμβαση της εισαγγελίας, που θέλει να διερευνήσει τις συνθήκες διαβίωσης των τελευταίων.
Στον εισαγγελέα οδηγείται σήμερα ο 45χρονος «παλαιοχριστιανός» πατέρας
Στον εισαγγελέα οδηγείται σήμερα Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου ο 45χρονος «παλαιοχριστιανός» πατέρας που ζούσε στην κοινότητα που είχε δημιουργήσει, στην Κορινθία, μαζί με τα παιδιά του.
Ο πατέρας κρατείται από χθες στην Ασφάλεια Κορίνθου και σήμερα θα οδηγηθεί στο Δικαστικό Μέγαρο Κορίνθου. Σε βάρος του, μετά τη σύλληψή του, έχει σχηματιστεί δικογραφία για απείθεια στον νόμο και τη μη συμμόρφωσή του στην υποχρεωτικότητα της φοίτησης των τριών ανήλικων παιδιών του στο σχολείο.
«Η αστυνομία ζήτησε να γίνει έλεγχος DNA»
Κατά την έφοδο της αστυνομίας εντοπίστηκε ο 15χρονος γιος του 45χρονου. Ο ανήλικος μεταφέρθηκε μετά από εισαγγελική εντολή στο νοσοκομείο Παίδων στην Αθήνα, όπου και θα παραμείνει τις επόμενες ημέρες μέχρι να αποφασιστεί που θα μεταφερθεί. Ωστόσο, μέλος της οικογένειας «παλαιοχριστιανών» διέψευσε τη μεταφορά του ανήλικου στο «Παίδων», σύμφωνα με όσα δήλωσε στο MEGA.
Οι Αρχές ερευνούν το ενδεχόμενο της αιμομιξίας
Για μία πρωτόγνωρη υπόθεση για τα ελληνικά δεδομένα έκανε λόγο η δικηγόρος Κατερίνα Φραγκάκη, η οποία ανέφερε στο MEGA πως οι γονείς ευθύνονται για το γεγονός ότι τα παιδιά της οικογένειας δεν φοιτούν σε σχολείο.
«Η εισαγγελέας ζήτησε να γίνει έλεγχος στα παιδιά. Είχαν πάει στην αδερφή τους και χθες επέστρεψαν στο σπίτι τους. Υπάρχουν αδικήματα εναντίον των γονέων, που έχουνε εκθέσει τα παιδιά τους σε κίνδυνο. Πρόκειται για πλημμεληματικού χαρακτήρα άδικες πράξεις», ανέφερε χαρακτηριστικά..
Παράλληλα, οι Αρχές εξετάζουν το ενδεχόμενο της αιμομιξίας μεταξύ των μελών της οικογένειας.
«Το ένα παιδί της οικογένειας είναι έγκυος και δεν είπε ποιος είναι ο πατέρας. Η αστυνομία ζήτησε να γίνει έλεγχος DNA. Δεν ξέρουμε εάν υπάρχει αιμομιξία, πρέπει να ερευνηθεί», υπογράμμισε στο MEGA o πρόεδρος Αστυνομικών Υπαλλήλων νοτιοανατολικής Αττικής Γιώργος Καλλιακμάνης.
Άφαντα τα παιδιά
Σε δεύτερο χρόνο αναμένεται να εξετασθεί τι θα γίνει και με την επιμέλεια των παιδιών εφόσον δεν βελτιωθούν οι συνθήκες διαβίωσης των παιδιών.
Βέβαια για να γίνουν όλα αυτά πρέπει πρώτα να εντοπιστούν τα παιδιά που παραμένουν άφαντα από το πρωί όταν πήγαν οι αρμόδιες Αρχές να ελέγξουν τον χώρο που μεγαλώνουν.
Μέσα στα λαγούμια εντοπίστηκαν μόνο ο 45χρονος πατέρας και ο 15χρονος γιος, καθώς και μια 19χρονη από την Άρτα που δηλώνει φίλη της οικογένειας.
Τα άλλα δύο ανήλικα παιδιά 6 και 13 ετών, η 22χρονη με το 8 μηνών βρέφος της και η 37χρονη μητέρα φαίνεται ότι είχαν προλάβει να εξαφανιστούν.
Η παλαιοχριστιανική περίοδος και η Ρωμανία
Η Παλαιοχριστιανική περίοδος (4ος-7ος αιώνας μ.Χ.) αρχίζει με την ίδρυση της Κωνσταντινούπολης από το Μ. Κωνσταντίνο το 330 μΧ και τη μεταφορά της έδρας της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας από τη Ρώμη. Η μετατόπιση του κέντρου βάρους στην Ανατολή, καθώς και η θέσπιση του χριστιανισμού ως επίσημης θρησκείας του κράτους, άλλαξαν το πρόσωπο της αυτοκρατορίας.
Το όνομα Ρωμανία σημαίνει «Χώρα των Ρωμαίων» και αποτελεί ενδώνυμο της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας. Ο όρος απαντάται για πρώτη φορά το 330 μΧ. και από το 476 μΧ αρχίζει να σημαίνει αποκλειστικά την Ανατολική Αυτοκρατορία με πρωτεύουσα την Κωνσταντινούπολη (Βυζάντιο).
Η καταγωγή του όρου μας εξηγεί και γιατί τον επιλέγει η παλαιοχριστιανική κοινότητα της Κορινθίας, τα μέλη της οποίας δεν αισθάνονται Έλληνες.
Λίγες δεκαετίες μετά τη διακήρυξη του Καρακάλλα, σύμφωνα με την οποία οι ελεύθεροι άρρενες της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας είχαν το δικαίωμα να γίνουν Ρωμαίοι πολίτες, το όνομα Ρωμανία άρχισε να χρησιμοποιείται αντί του Imperium Romanum (που σημαίνει Κράτος των Ρωμαίων). Εκείνη την εποχή ο όρος Έλληνας ταυτιζόταν με όσους λάτρευαν ακόμη το Δωδεκάθεο και κατά συνέπεια παρέπεμπε σε παράνομες θρησκευτικές ιδέες και απιστία προς το κράτος. Οι ελληνόφωνοι προτίμησαν έτσι την ταυτότητα του «Ρωμαίου» αντί του «Έλληνα».
Στις συνθήκες εκείνων των αιώνων λοιπόν δηλώνει ότι «επιστρέφει» η αίρεση των παλαιοχριστιανών της Κορινθίας – η οποία αποστρέφεται την επιστημονική πρόοδο και την τεχνολογία (κάτι που σε καμία περίπτωση όμως δεν συνέβαινε στο Βυζάντιο). Για αυτό και θα λέγαμε περισσότερο θυμίζουν τους Άμις, όπως και οι ίδιοι παραδέχονται.
Πηγή: in.gr / lawandorder.gr