Θετική σε νάρκοτεστ εντοπίστηκε χθες στη Λεμεσό μια αστυνομικός.
Συγκεκριμένα, μετά από πληροφορίες που έλαβαν, μέλη της ομάδας Ζ έστησαν μπλόκο και ανέκοψαν την αστυνομικό, η οποία μετέβαινε στο αστυνομικό τμήμα στο οποίο εργάζεται.
Όταν την ανέκοψαν της ζητήθηκε να κάνει νάρκοτεστ, το οποίο είχε θετική ένδειξη σε χρήση κάνναβης.
Η αστυνομικός έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα μέχρι να ολοκληρωθεί η διερεύνηση της υπόθεσης, η οποία βρίσκεται στα χέρια της τροχαίας.