Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
1

Εκδίκηση ζητά το εξαγριωμένο πλήθος των διαδηλωτών, έξω από το Προξενείο του Ισραήλ στην Κωνσταντινούπολη. Καίνε σημαίες του Ισραήλ και προσπαθούν να σπάσουν τα κιγκλιδώματα για να εισβάλουν στο κτήριο. Ο αντισημιτισμός στην Τουρκία, στα άκρα.

«Πόλεμος. Τζιχάντ. Θυσία.», φωνάζουν οι διαδηλωτές. 

Λίγα χιλιόμετρα μακριά, έξω από το Προξενείο των Ηνωμένων Πολιτειών, χιλιάδες διαδηλωτές, ζητούν τζιχάντ.

«Χαιρετίσματα στην Χαμάς. Η αντίσταση να συνεχίζει.», φωνάζει πλήθος κόσμου.

«Οι Ηνωμένες Πολιτείες είναι το μεγαλύτερο κακό.», αναφέρει διαδηλώτρια. 

Το μίσος κατά του Ισραήλ και των Ηνωμένων Πολιτειών γιγαντώνεται στην Τουρκία, με τις ευλογίες του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, που κατηγορεί ευθέως το Ισραήλ για τον βομβαρδισμό του νοσοκομείου Αλ Άχλι στη Γάζα και του χρεώνει έγκλημα πολέμου.

«Συνιστά έγκλημα κατά της ανθρωπότητας και φτάνει στο επίπεδο της γενοκτονίας κατά του λαού της Γάζας.», ανέφερε σε ανάρτηση του ο Ερντογάν.

O Τούρκος Πρόεδρος, ο οποίος από το Σάββατο δεν εμφανίστηκε δημόσια και παρεμβαίνει μόνο μέσω της πλατφόρμας Χ, τα έβαλε και με την Δύση και το Σ.Α του ΟΗΕ.

«Το Σ.Α των ΗΕ, το οποίο καθίσταται όλο και πιο αναποτελεσματικό, απέτυχε για άλλη μια φορά να εκπληρώσει την ευθύνη του. Οι δυτικές χώρες, οι οποίες τόσο πολύ έχουν μιλήσει για τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις ελευθερίες, δεν έλαβαν κανένα άλλο μέτρο, παρά μόνο έριξαν λάδι στη φωτιά.», ανέφερε ο Τούρκος Πρόεδρος.

Λόγω του κλίματος που διαμορφώνεται, οι Ηνωμένες Πολιτείες έκλεισαν μέχρι νεωτέρας το Προξενείο τους στα Άδανα, το οποίο έγινε στόχος διαδηλωτών. Οι Ισραηλινοί πολίτες αποχωρούν άρον άρον από την Τουρκία, μετά και τις συστάσεις από τις αρχές της χώρας τους και τις προειδοποιήσεις ότι κινδυνεύουν.

«Θέλω να επιστρέψω σπίτι μου. Θέλω να είμαι στο σπίτι μου. Αυτό.», λέει Ισραηλινός πολίτης. 

Ενδεικτικά της περιρρέουσας στην Τουρκία και τα πρωτοσέλιδα στον τύπο.

«Ο Αιμοδιψής βρικόλακας» Νετανιάχου, είναι ο τίτλος της Soczu, «Ο δολοφόνος στον τόπο του εγκλήματος» γράφει η Yeni Safak, αναφερόμενη στον Τζο Μπάιντεν. Η AKSAM στο πρωτοσέλιδό της δείχνει την υποδοχή του αμερικανού Προέδρου από τον Ισραηλινό Πρωθυπουργό και μιλά για «Εναγκαλισμός με αιματοβαμμένα χέρια», ενώ στην Hurriyet, σε άρθρο δημοσιογράφου που θεωρείται ο εκφραστής της κυβερνητικής πολιτικής, ο Τζο Μπάιντεν και ο Βενιαμίν Νετανιάχου χαρακτηρίζονται ως «Νέοι Χίτλέρ».