Για την οικονομική της καταστροφή μίλησε η Μαρία Ιωαννίδου που βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Δύο στις 10». Η γνωστή ηθοποιός και χορεύτρια εξομολογήθηκε πως μία δήθεν φίλη και συνεργάτης της, την εξαπάτησε και τις έφαγε όλη την περιούσια.
«Τα πήρα με τόκο από τη ζωή και πάντα τα παίρνω. Τώρα, όμως, μου έφαγαν όλη την περιουσία μου. Μία δήθεν φίλη και συνεργάτης μου. Δεν έχω λεφτά, είμαι φτωχιά, μου τα έφαγε εν ψυχρώ. Θα μπορούσα να την πάω στο δικαστήριο και τώρα το λέω για να το ακούσει εκείνη», δήλωσε χαρακτηριστικά η Μαρία Ιωαννίδου.
«Φιλοχρήματη δεν είμαι, όχι, αλλά έχω μάθει από μικρή να έχω κάποια άνεση και κάνω ωραία πράγματα. Κατ’ αρχήν να πω το πω ελαφρό πως μ’ αρέσει να είμαι κομψή, να αγοράζω ρούχα και να ντύνομαι. Μου δίνει χαρά αλλά το δεύτερον είναι να αγοράζω βιβλία», πρόσθεσε.
«Δεν είμαι των μπιζού και αυτά που είχα τα πούλησα με αυτή την ατυχία. Τα πούλησα όλα, παιδιά. Και σπίτι και μπιζού για να βγάλω λεφτά γιατί με χρέωνε στο όνομα μου και είχα μια σχολή στη Γλυφάδα και μια εδώ. Με χρέωνε στο όνομα μου, ακόμα και το ταξί που θα έπαιρνε το χρέωνε σε εμένα» πρόσθεσε, επίσης, η γνωστή ηθοποιός.
Πηγή: in.gr