Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
γερ

Η Ευρυδίκη Βαλαβάνη μίλησε για την ηλικία της και τη ψυχοθεραπεία μεταξύ άλλων σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «ΟΚ!».

Συγκεκριμένα, η Ευρυδίκη Βαλαβάνη ανέφερε: «Προσωπικά η ψυχοθεραπεία, που είναι το καλύτερο δώρο που έχω κάνει στον εαυτό μου, με έχει μάθει πια ότι προτεραιότητα μου πρέπει να είμαι εγώ και όχι το τι θα πουν οι άλλοι. Αυτό μου έκανε πολύ καλό. Μεγαλώνοντας αλλάζεις και εξελίσσεσαι. Έτσι έγινε και στη δική μου περίπτωση. Δεν σημαίνει πως στο μέλλον δεν θα δημοσιεύσω μια φωτογραφία με τη σχέση μου, γιατί είμαι και αυθόρμητος άνθρωπος».

Για το γεγονός ότι λέει ανοιχτά την ηλικία της, η αθλητικογράφος δήλωσε: «Εννοείται. Είμαι 36, αν και πολλοί θέλουν να με μεγαλώσουν».