«Έσπασαν» το ρεκόρ του Guinness 25 μουσικοί που έπαιξαν ταυτόχρονα στο ίδιο πιάνο.
Μιλώντας στην εκπομπή του ΑΝΤ1, «Μέρα Μεσημέρι», ο Σταύρος Κυριακίδης που εμπνεύστηκε την ιδέα, είπε ότι, η πρώτη επίσημη απόπειρα για την κατάρριψη του συγκεκριμένου ρεκόρ έγινε στις 5 Ιουλίου, ενώ, σύμφωνα με τον ίδιο προετοιμάζονταν περίπου 4 μήνες.
Ίσως το δυσκολότερο θέμα που αντιμετώπισαν όπως είπε, ήταν η προσπάθεια να βολέψουν 25 άτομα γύρω από ένα πιάνο.
Ο κανόνας του συγκεκριμένου ρεκόρ από την Γκίνες, αναφέρει ότι όλοι οι μουσικοί πρέπει να έχουν ίδια συνεισφορά.
Η μουσική που ερμήνευσαν οι «25» είναι μία σύνθεση του διακεκριμένου πιανίστα Νικόλα Κωσταντίνου, που φέρει τον τίτλο «Five x Five».
Αναλυτικά τα ονόματα των μουσικών που συμμετείχαν:
Έλενα Χρίστου, Αβραάμ Κοντό, Χρύσω Χατζίκου, Άννη Τριλλίδου Σάντη, Ανδρόνικο Δρουσιώτη, Δέσπω Καραντώνη, Ελίνα Αντωνίου, Άννα Φοράρη, Αντιγόνη Κωμοδρόμου, Κωνσταντίνο Ασπρή, Romy Kieslinger, Χρήστο Λυμπερόπουλο, Χριστιάνα Κουννή, Matin Bassami, Ευριδίκη Νικολάου, Μαρία Ματθαίου, Ροδούλα Παναγίδου, Κυριάκο Παναγιώτου, Κυριακή Στέλιου, Βάσω Βανέζου, Κρίστη Παύλου Συμεωνίδου, Ανθή Παπαφιλίππου, Ανδρέα Μιχαλόπουλο, Λεώνη Χατζηθωμά και Borislav Alexandrov.
Όσα ανέφερε ο Εμπνευστής της ιδέας, Σταύρος Κυριακίδης: