Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
1

Ελεγχόμενη έκρηξη του δεύτερου δέματος που βρισκόταν δίπλα σε αυτό που εξερράγη τα ξημερώματα στην οδό Σουρμελή έξω από την Μεγάλη Στοά της Ελλάδος έγινε λίγα λεπτά μετά τις 9:00.

Η Αστυνομία εντόπισε το δεύτερο δέμα, δίπλα στο πρώτο και προχώρησε στην ελεγχόμενη έκρηξή του, χωρίς να υπάρξουν προβλήματα. 

Υπενθυμίζεται ότι έκρηξη αυτοσχέδιου μηχανισμού σημειώθηκε, νωρίτερα σήμερα το πρωί, έξω από το κτήριο της Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος στη συμβολή των οδών Αχαρνών και Σουρμελή.

Όπως έγινε γνωστό από την αστυνομία, στις 6.30 το πρωί, άγνωστος τηλεφώνησε στο 112 και ανέφερε ότι είχε τοποθετηθεί βόμβα στην οδό Σουρμελή 2, χωρίς να αναφέρει ώρα έκρηξης.

Αμέσως, αποκλείστηκε η περιοχή από την αστυνομία και πράγματι -λίγη ώρα αργότερα- σημειώθηκε η έκρηξη, από την οποία δεν υπήρξε τραυματισμός και προκλήθηκαν μόνο υλικές ζημιές, κυρίως μαύρισμα της τοιχοποιίας εξωτερικά του κτηρίου.

Στο σημείο βρίσκεται κλιμάκιο του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών που ερευνά τον χώρο, ενώ έχει κλείσει η οδός Αχαρνών και στα δύο ρεύματα, από την οδό Μακεδονίας μέχρι την πλατεία Βάθη.

Όπως έγινε από την αστυνομία, οι πυροτεχνουργοί του ΤΕΕΜ όταν έφτασαν στο σημείο εντόπισαν και ένα ξύλινο κουτί "που θεωρήθηκε ύποπτο" και εξετάζεται.