Διεκδικεί θέση στο ρεκόρ γκίνες το κουπέπι 7 μέτρων που έφτιαξαν στην Αυδήμου.
Μιλώντας στην εκπομπή του ΑΝΤ1, «Μέρα Μεσημέρι», ο Κοινοτάρχης της Αυδήμου, Ανδρέας Φωτίου, είπε ότι, δεν ήταν δύσκολο. Όταν υπάρχει ομοφωνία και αγάπη, όλα μπορούν να γίνουν.
Σύμφωνα με τον ίδιο, χρειάστηκαν 700 περίπου κληματόφυλλα και 7-10 κιλά κιμά.
«Κάθε χρόνο μεγαλώνουμε το κουπέπι 50 εκατοστά και θα δούμε που θα φτάσουμε», είπε.
Αναφορικά με το ψήσιμο ανέφερε πως, υπάρχει ειδική φόρμα που μπαίνει μέσα και ψήνεται στα κάρβουνα.
«Ελπίζουμε την νέα καλοκαιρινή περίοδο, την επόμενη φορά που θα το κάνουμε να έχουμε νεότερα», σημείωσε.


