Συνελήφθη 23χρονος πρώην υπάλληλος καφετέριας, ο οποίος έδωσε παραίτηση στον εργοδότη και στη συνέχεια λήστεψε την καφετέρια.
Σύμφωνα με τον Υπεύθυνο του ΤΑΕ Λεμεσού, Λ. Κυριάκου, ο ύποπτος είχε παραιτηθεί από την καφετέρια και μετά από λίγες μέρες ακολούθησε καταγγελία για διάρρηξη από την συγκεκριμένη καφετέρια, όπου και κλάπηκε από το χρηματοκιβώτιο ποσό περίπου 5.5 χιλιάδων ευρώ.
Έπειτα από έρευνες του ΤΑΕ Λεμεσού και την δημιουργία υποψιών προς το συγκεκριμένο πρόσωπο, εκδόθηκε ένταλμα σύλληψης.
Κατά την ανακριτική διαδικασία, ο ύποπτος ομολόγησε το έγκλημα, και σήμερα οδηγείται ενώπιον του επαρχιακού δικαστηρίου Λεμεσού όπου και αναμένεται να εκδοθεί διάταγμα προσωποκράτησης εις βάρος του.
Την ίδια ώρα, εντοπίστηκε το μεγαλύτερο μέρος του κλοπιμαίου ποσού.