Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
1

Την σημασία της πρόληψης από την συνεχή έκθεση στην υπεριώδη ακτινοβολία εξήγησε η Οφθαλμίατρος του Γενικού Νοσοκομείου Πάφου, Γεωργία Γεωργίου στην εκπομπή Μέρα Μεσημέρι του ΑΝΤ1.


Η Δρ. Γεωργίου ανέφερε τα μέτρα προφύλαξης που πρέπει να λαμβάνουμε, ώστε να αποφύγουμε τυχόν οφθαλμικές παθήσεις που μπορεί να προκαλέσει η μακροχρόνια έκθεση στον ήλιο, όπως η χρήση κατάλληλων γυαλιών ηλίου και η χρήση ειδικής αντηλιακής κρέμας για τα βλέφαρα, την συχνότητα αλλά και τα συμπτώματα που μπορεί να εμφανιστούν από σχετική βλάβη.