Συνέντευξη στην εφημερίδα Espresso που κυκλοφόρησε το Σαββατοκύριακο παραχώρησε ο Χάρης Ακριτίδης. Ο λαϊκός τραγουδιστής αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στον φίλο του Σταμάτη Γονίδη και όσα είπε προκάλεσαν αίσθηση.
«Ο Σταμάτης είναι πολύ ψηλά πνευματικά, είναι σε άλλο επίπεδο, όσο κι εάν αυτό ακούγεται με δυσπιστία. Έχει διορατικότητα. Μπορεί να πονάει η μέση σου και να σε κάνει καλά. Ο Σταμάτης έχει αποκτήσει πλέον δυνάμεις μεταφυσικές! Μπορεί να ακούγεται αστείο αλλά, επειδή τα ζω, τα έχω δει με τα μάτια μου. Είναι σαν μικρό μωρό, πολύ αγνός και αυθεντικός άνθρωπος» .