Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Frederick

Εκπρόσωποι της πανεπιστημιακής κοινότητας του Frederick, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, και μέλη της οικογένειας του Μιχάλη Φρειδερίκου, συμμετείχαν σε μια δεντροφύτευση με ιδιαίτερη σημειολογία, η οποία διοργανώθηκε στο πλαίσιο της «Μέρας του Ιδρυτή».

Στην εκδήλωση, στη μνήμη του ιδρυτή του Πανεπιστημίου και του Frederick Institute of Technology, Μιχάλη Φρειδερίκου, συμμετείχαν, η πανεπιστημιακή κοινότητα, φοιτητές και φοιτήτριες, μέλη του προσωπικού, καθώς και φίλοι του Πανεπιστημίου.

«Ήταν αυτός που πίστεψε πρώτος στο δικό μου όραμα, να δημιουργήσω, όντας ακόμα μέλος της πανεπιστημιακής κοινότητας, την πρώτη Μονάδα Διατήρησης της Φύσης, στην Κύπρο – σημείο αναφοράς στα θέματα βιοποικιλότητας, στην εκπόνηση περιβαλλοντικών ερευνητικών έργων και με τεράστια συμβολή στην ανάπτυξη της στρατηγικής της Κύπρου για τη βιοποικιλότητα.», επισήμανε ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος, Κώστας Καδής.

Σκοπός της «Μέρας του Ιδρυτή», σύμφωνα με τους διοργανωτές, είναι να τιμάται το έργο του Μιχάλη Φρειδερίκου.

Κάθε χρόνο φυτεύεται συμβολικά στο Πανεπιστήμιο ένα δέντρο, αφιερωμένο σε κάθε ακαδημαϊκή χρονιά, καθώς, για τον τιμώμενο, η εκπαίδευση ήταν το μέσο που δίνει μέλλον και προοπτική στους ανθρώπους, όπως ακριβώς και η φύτευση ενός δέντρου.

«Οι ρίζες του δέντρου που του παρέχουν τροφή, δύναμη και σταθερότητα αντιπροσωπεύουν τις αρχές και τις αξίες που μας άφησε ο Μιχάλης Φρειδερίκου και που μας κρατούν ενωμένους σαν μια οικογένεια. Τα κλαδιά του, αντιπροσωπεύουν την ανάπτυξη του κάθε μέλους της κοινότητάς μας.», σημείωσε η Πρόεδρος του Συμβουλίου του Πανεπιστημίου Frederick, Νατάσα Φρειδερίκου. 

Κατά τη διάρκεια της τελετής, προβλήθηκε ντοκιμαντέρ με τις σημαντικότερες στιγμές της ζωής και του έργου το Μιχάλη Φρειδερίκου, το οποίο είχε προβληθεί το 2017 σε τελετή που είχε διοργανώσει προς τιμήν του το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.