Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
ε

Νεκρός βρέθηκε ο μοναδικός αγνοούμενος ανθρακωρύχος, μετά την έκρηξη που σημειώθηκε την Παρασκευή, σε ανθρακωρυχείο στη βορειοδυτική Τουρκία και στοίχισε τη ζωή σε 40 ανθρώπους.

Την ανακοίνωση έκανε ο ίδιος ο πρόεδρος της χώρας Ταγίπ Ερντογάν, ο οποίος βρέθηκε επί τόπου.

«Η προτεραιότητά μας ήταν να βρούμε τους ανθρακωρύχους που βρίσκονταν στις στοές. Βρήκαμε και τον τελευταίο, ο οποίος είναι νεκρός. Με τον θάνατό του ο συνολικός αριθμός των νεκρών ανήλθε σε 41», είπε ο Ερντογάν κηρύσσοντας τη λήξη της επιχείρησης διάσωσης πάνω από 20 ώρες μετά το δυστύχημα.

Στην περιοχή αναμένεται τις επόμενες ώρες και ο πρόεδρος της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, ο οποίος με νέες του αναρτήσεις στο Twitter το πρωί του Σαββάτου εξέφρασε τη λύπη του για την τραγωδία αλλά και δεσμεύτηκε ότι θα υπάρξει δικαστική διερεύνηση για την τραγωδία.

«Η επιχείρηση διάσωσης συνεχίζεται χωρίς διακοπή. Οι δικαστικές αρχές θα διερευνήσουν αυτό το τραγικό περιστατικό και δεν θα αφήσουν αναπάντητη ούτε την παραμικρή αμέλεια» έγραψε χαρακτηριστικά ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.

Ο πρόεδρος της Τουρκίας ευχήθηκε ταχεία ανάρρωση στους τραυματίες ορισμένοι εκ των οποίων νοσηλεύονται στην Κωνσταντινούπολη και ορισμένους στην επαρχεία Μπαρτίν.

Δηλώσεις από το ορυχείο έκανε και ο υπουργός Ενέργειας της Τουρκίας, Φατίχ Ντονμέζ, σύμφωνα με τον οποίο στο σημείο της έκρηξης υπάρχει σε εξέλιξη φωτιά με 10-11 από τους εγκλωβισμένους εργάτες να βρίσκονται εκεί. Ο ίδιος ανακοίνωσε ότι η αιτία της έκρηξης ήταν η ανάφλεξη κάποιου εύφλεκτου υλικού, πιθανότατα μεθανίου.

 

Πηγή: protothema.gr