Διασωληνωμένος και σε εξαιρετικά κρίσιμη κατάσταση εξακολουθεί να νοσηλεύεται ο 11χρονος Μαρίνος μετά από τροχαίο ατύχημα που είχε στις 5 Οκτωβρίου στο Λιοπέτρι. Η οικογένειά του δηλώνει ότι θα προχωρήσει σε καταγγελία για ιατρική αμέλεια αφού καταγγέλλει ελλείψεις και λανθασμένους χειρισμούς από το προσωπικό του Μακάρειου Νοσοκομείου, όπου νοσηλευόταν αρχικά το παιδί.
Συγκλονίζει ο παππούς του παιδιού, Μιχάλης Μαρίνου ο οποίος με παρέμβαση του στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Μέρα Μεσημέρι» ενημέρωσε για την κατάσταση της υγείας του 11χρονου, καλώντας ταυτόχρονα όλο τον κόσμο να προσευχηθεί για την υγεία του εγγονού του.
«Καλώ όλο τον κόσμο να προσευχηθεί για το παιδί»
Ο 11χρονος άρχισε ήδη αιμοκάθαρση σύμφωνα με τον παππού του παιδιού εξαιτίας όπως επισήμανε των μεγάλων ποσοτήτων κορτιζόνης, μορφίνης και ενός επικίνδυνου φαρμάκου που χορηγούσαν στο παιδί.
Ο κ. Μαρίνου καταγγέλλει αμέλεια από πλευράς ιατρών και κενά από την πρώτη επέμβαση στην οποία επεβλήθη το παιδί. «Υπάρχουν τεράστιες αμέλειες, τα κακά ξεκίνησαν από την πρώτη επέμβαση του παιδιού, η αμέλεια ξεκίνησε από τον πρώτο γιατρό νάρκωναν συνεχώς το παιδί».
Σημείωσε δε ότι περιμένουμε από τον γιατρό να παραδώσει γραπτώς στην οικογένεια τα γεγονότα και τότε η οικογένεια θα προχωρήσει σε επίσημη καταγγελία για ιατρική αμέλεια.
Την ίδια ώρα σύμφωνα και με πληροφορίες που έχουν από τον γιατρό που ήρθε από το εξωτερικό, τώρα από το παιδί αφαίρεσαν τα φάρμακα που έπαιρνε και την Παρασκευή εάν όλα πάνε καλά το παιδάκι θα αρχίσει να ξυπνάει, και θα περιμένουν την πρώτη αντίδραση του παιδιού και έπειτα θα δουν πως θα συνεχίσουν.
«Πυροβολούμε και θα πυροβολούμε συνεχώς μέχρι να βρούμε το δίκαιο μας, είχαν να χειριστούν ένα 11χρονο μωρό και έκαναν τόσες παραβλέψεις και κακομεταχειρίσεις εις βάρος της υγείας του παιδιού, αλλά πρώτα προέχει η υγεία του παιδιού», ανέφερε καταλήγοντας ο κ. Μαρίνου.
Ακολουθεί το σχετικό ρεπορτάζ: