Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
κμξη

Με πλακάτ, σημαίες και συνθήματα, Ουκρανοί που διαμένουν στην Κύπρο συγκεντρώθηκαν σε κεντρικά σημεία όλων των πόλεων για να διαμαρτυρηθούν για τις τελευταίες πυραυλικές επιθέσεις που εξαπέλυσε η Ρωσία στη χώρα τους, μετά την έκρηξη που προκλήθηκε το Σάββατο στη γέφυρα της Κριμαίας.

 Στην Πρωτεύουσα, συγκεντρώθηκαν έξω από την Ρωσική Πρεσβεία, όπου ένωσαν τις φωνές τους για να ζητήσουν από τον υπόλοιπο κόσμο να καταδικάσει τις ενέργειες της Ρωσίας και να την κατονομάσουν ως Τρομοκράτες.

 Στην Λεμεσό, πραγματοποιήθηκε πορεία στο Μόλο, με δεκάδες Ουκρανούς που διαμένουν στην επαρχία. Ζήτησαν υποστήριξη και βοήθεια ώστε να κερδίσουν τον πόλεμο και να αποτρέψουν την εξάπλωση του πέρα από τα σύνορα της Ουκρανίας.

 Στην Πάφο οι Ουκρανοί διαμαρτυρόμενοι συγκεντρώθηκαν στο Λιμανάκι της Κάτω Πάφου, όπου φώναξαν διάφορα συνθήματα και τραγούδησαν τον Εθνικό Ύμνο.

Διαμαρτυρόμενες δήλωσαν στον ΑΝΤ1:

 «Σήμερα το Κίεβο βομβαρδίστηκε, περισσότεροι από 84 πύραυλοι εκτοξεύθηκαν προς την Ουκρανία, περισσότεροι από 10 άνθρωποι πέθαναν και βομβάρδισαν τις μεγαλύτερες πόλεις της χώρας και την πρωτεύουσα το Κίεβο».

«Είναι ώρα για όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση και τις ΗΠΑ, να σταθούν δίπλα μας και να μας δώσουν στρατιωτική υποστήριξη, όχι μόνο όπλα αλλά πραγματική βοήθεια».

Οι Ουκρανοί καταγγέλλουν γενοκτονία από πλευράς της Μόσχας, που συνεχίζει για 9 μήνες να επιτίθεται σε αστικές περιοχές και να σκοτώνει αμάχους και παιδιά.

κθ
λθη
λ,ξη
ξη
κμη
κμξη